Opis książki: Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja markai Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.- Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dlakonsumentów.- Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja markamogła stać się liderem rynku.- Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm pocztypantoflowej i zarządzaj nim!- Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnychza kształtowanie doświadczeń.
|