Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KANT A PROBLEM METAFIZYKI - Martin Heidegger (KSIĄ

21-01-2015, 23:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.44 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4925299637
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-01-2015 22:22:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art344994
Kant a problem metafizyki - Martin Heidegger [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Martin Heidegger
rok wydania:
2012
Opis

Ta rozprawa należy do głównych dzieł wczesno-średniego Martina Heideggera (1[zasłonięte]889-19), najwybitniejszego chyba filozofa niemieckiego XX wieku. Ukazała się dwa lata (1929) po publikacji słynnego `Bycia i czasu`, ale stanowi jakby `historyczne` wprowadzenie do niego. Autor interpretuje Kanta inaczej niż ciągle jeszcze silny wtedy w Niemczech neokantyzm. `Krytyka czystego rozumu` nie ma być teorią poznania ani teorią nauk przyrodniczych - Heidegger odnajduje w tej transcendentalnej myśli prapoczątki własnej `ontologii fundamentalnej`, którą wyłożył w `Byciu i czasie`. Czyni to bez niejakiego `historycznego` gwałtu na tekście w imię odsłonięcia jego `dziejowej` prawdy. Chce wydobyć to, co, jak uważa, tkwi u Kanta niewypowiedziane: problematyczność metafizyki, jako takiej. W ten sposób uzyskujemy inne niż przyjęte rozumienie takich podstawowych kwestii, jak transcendentalny podmiot, zjawisko, naoczność, intelekt, rzecz sama w sobie. Dzieło Kanta nabiera dynamiki i wdaje się w zmagania z samym sobą, by odpowiedzieć na zadane sobie pytanie `jak jest możliwa metafizyka?`.

dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
oprawa broszurowa
wymiary:
12x19.5 cm
ilość stron:
292
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]11828
ISBN:
[zasłonięte]978-83182-83-2
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.