Kanały marketingowe
Autor: Stern Louis W., El - Ansary Adel I., Coughlan Anne T.
ilość stron: 651
oprawa: miękka
format: 170x240
data wydania: 2002
wydawca: Naukowe PWN
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11373
Tłumaczenie: Anna Błażukiewicz, Magdalena Butrym-Kara
Ksiżka dotyczy zarzdzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczajco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym.Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujcych organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, odpowiedniej iloci, jakoci i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych poredników handlowych).W zarzdzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednoczenie na efektywnoą działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całoci.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |