KAMERALISTYKA FORTEPIANOWA JOSEPHA JONGENA
OD EWOLUCJI JĘZYKA MUZYCZNEGO PO ZAGADNIENIA WYKONAWCZE
Anna Dębowska-Jaroszek
SPIS TREŚCI:
Wstęp Rozdział 1. Joseph Jongen – portret artysty 1.1. Pierwsze sukcesy 1.2. Okres przedwojenny 1.3. Okres londyńskiego rozkwitu 1.4. Od stabilizacji do stagnacji 1.5. Zapomnienie Rozdział 2. Analiza i problematyka wykonawcza wybranych utworów 2.1. Trio pour piano, violon et violoncelle op. 10 2.1.1. Architektonika utworu 2.1.2. Analiza warstwy melodycznej 2.1.2.1. Część I 2.1.2.2. Część II 2.1.2.3. Część III 2.1.3. Relacje pomiędzy instrumentami 2.1.4. Refleksje interpretacyjno-wykonawcze 2.2. 2ème Sonate pour violon et piano op. 34 2.2.1. Architektonika utworu 2.2.2. Analiza formalna 2.2.2.1. Część I 2.2.2.2. Część II 2.2.2.3. Część III 2.2.3. Relacje pomiędzy instrumentami i rola partii fortepianowej 2.2.4. Uwagi interpretacyjno-wykonawcze 2.2.4.1. Faktura 2.2.4.2. Dynamika 2.2.4.3. Brzmienie 2.3. Deux pièces en trio pour piano, violon et violoncelle op. 95 2.3.1. Architektonika cyklu i analiza warstwy melodycznej 2.3.1.1. Élégie nocturnale 2.3.1.2. Allegro appassionato 2.3.2. Relacje pomiędzy instrumentami 2.3.3. Środki kolorystyczne 2.3.4. Uwagi interpretacyjno-wykonawcze Konkluzje Summary Bibliografia Indeks nazwisk Opis płyty
DODATKOWE INFORMACJE:
wydawnictwo: AKADEMIA MUZYCZNA KRAKÓW
rok wydania: 2013
oprawa: miękka
format: B5
ilość stron: 85
ISBN[zasłonięte]978-83743-22-3