Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu nie wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy. [zasłonięte]@rockonpro.pl Do wszystkich sprzedanych produktów dołączamy fakturę VAT Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej firmie. Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 25-382 Kielce ul. Skalista 52c |
|
Niezależne od tego, czy szukasz urządzenia do pracy podczas koncertów o niezwykłej mocy z kontrolą ustawień za pośrednictwem panela przedniego, czy też bogatych, wyrównanych i pełnych brzmień do zastosowań studyjnych, firma Lexicon proponuje Ci MX200 Dual Reverb/Effects Procesor, który doskonale łączy wszystko to, co najlepsze w tych obydwu światach. Zaprojektowany z myślą o użyciu na scenie oraz do pracy w domowym studio MX200 charakteryzuje się głębokim, bogatym pogłosem oraz algorytmami efektów, które stworzyły legendę firmy Lexicon. Dodatkowo obecność efektów kontroli dynamiki dbx? oraz efektów specjalizowanych zdecydowanie zwiększa jego użyteczność. MX200 zapewnia bezpośredni dostęp do każdego z 32 znakomitych pogłosów oraz efektów ? oraz ich parametrów ? za pośrednictwem jednego przycisku lub gałki. Inteligentnie zaprojektowana ściana przednia pozwala na zmianę ustawień bez konieczności przebijania się przez kolejne banki i zagmatwane menu. Możliwość użycia oprogramowania Editor/Librarian oraz VST? Audio Units sprawia, że 35 letnie dziedzictwo firmy Lexicon jest dostępne wprost z twojego pulpitu. Praca w studiu Zalety nagrywania za pośrednictwem komputerów, sprawiły, że wielu realizatorów w studiach nagrań zaczęło korzystać z możliwości bezpośredniej kontroli parametrów i zmiany efektów programowych. Jednakże wielu realizatorów nadal tęskni za bogatym, pełnym brzmieniem charakterystycznym dla dedykowanych procesorów sprzętowych. Teraz firma Lexicon zastosowała interfejs USB z intuicyjną platformą komunikacji VST oraz oknami wtyczek Audio Unit. Dzięki temu MX200 może funkcjonować jako ?wtyczka sprzętowa?, która jest rozpoznawana i działa w środowisku VST oraz Audio Units-compatible DAW. Jednakże cały czas MX200 działa jako dedykowane urządzenie sprzętowe. Ta unikalna funkcja wtyczki USB pozwala użytkownikom na łatwą kontrolę MX200 za pośrednictwem oprogramowania rejestrującego i interfejsu graficznego, który pojawia się w programie rejestrującym jako wtyczka z pełną automatyką i funkcją recall. Teraz inżynierowie dźwięku korzystający z komputerów mogą nadal skupiać uwagę na sercu ich studia ? oknie programu rejestrującego. Do MX200 jest również dołączony wielosystemowy zestaw programów typu Editor/Librarian. MX-Edit? pozwala na tworzenie, edycję, porównanie oraz zapis i wczytanie pogłosów oraz zaprogramowanych efektów zarówno na komputerach z systemami operacyjnymi Windows? XP, jak też Mac?. Dołączone oprogramowanie typu "plug-in" VST oraz Audio Unit pozwala na podłączenie MX200 do programu rejestrującego za pośrednictwem USB jako ?wtyczkę sprzętową?. Muzycy, którzy pracują na scenie z MX200 docenią intuicyjny układ panelu przedniego z schematem efektów Active Reverb/Effect, na którym stale jest prezentowane, które dwa efekty z 32 dostępnych są aktywne oraz możliwość dostępu do wszystkich funkcji za pomocą jednej gałki pełniącej też funkcję wyłącznika. Dwa niezależne procesory kontrolują obszary z dedykowanymi kontrolerami selekcji efektów, tempa oraz trybu Bypass oraz trzema gałkami kontroli wartości parametrów. Dzięki temu możliwy jest bezpośredni dostęp z precyzyjną kontrolą do najważniejszych parametrów wybranego efektu. Każda zmiana wartości parametru jednego z 99 precyzyjnie przygotowanych programów fabrycznych lub 99 programów użytkownika jest wskazywana przez kontrolkę LED. Do przesłuchania wybranych efektów można wybrać jeden z pięciu cyfrowo nagranych sampli audio. Podwójna niezależna kontrola każdego z procesorów! Cały czas schemat efektów przedstawia, które dwa efekty są aktywne! Niezależnie od tego czy używasz MX200 na scenie czy w studiu możesz równocześnie wybrać dwa legendarne pogłosy Lexicon? i efekty w jednej z czterech opcji toru audio: Dual Mono, Cascade, Dual Stereo (równolegle) oraz Mono Split. Mając w dyspozycji 99 staranie przygotowanych programów fabrycznych oraz 99 programów użytkownika możemy stworzyć własny legendarny efekt. Panel przedni posiada takie kontrolery jak: Input Level, Mix 1, Mix 2 Wet/Dry, przycisk Routing, niezależne przyciski Tempo oraz Bypass, a także trzy gałki kontroli parametrów dla każdego procesora: Program Select, Audition (odsłuch charakterystyki wybranego efektu) oraz Store. Pogłosy: Small Hall Large Hall Small Plate Large Plate Room Chamber Gated Reverse Vocal Hall Vocal Plate Drum Hall Drum Plate Ambience Studio Arena Spring Linie Opóźniające Studio Delay Digital Delay Tape Delay Pong Delay Mod Delay Reverse Delay dbx Dynamics Compressor De-Esser Efekty: Chorus Flanger Phaser Tremolo / Pan Rotary Vibrato Pitch Shift Detune Oprogramowanie: WinXP/Mac OSX VST GUI Przesłuch: >80dB Wysokość obudowy: 1U Cechy: 16 legendarnych pogłosów Lexicon Linie opóźniające i efekty modulacyjne Lexicon Efekty kontroli dynamiki dbx konstrukcja dwuprocesorowa 4 konfiguracje toru audio 99 programów fabrycznych / 99 programów użytkownika Funkcja ?wtyczki sprzętowej? USB Oprogramowanie VST? oraz Audio Units Plug-In Oprogramowanie MX-Edit? typu Editor/Librarian Cyfrowe wejście i wyjście S/PDIF Szyna audio: 24 bitowa, próbkowanie 48 kHz Specyfikacja Wejścia Audio: (2) 1/4? TRS symetrycznie lub niesymetryczne Impedancja wejściowa: 20 kOhm symetryczne, 10 kOhm niesymetryczne Czułość wejściowa: +4dBu nominalnie, +20dBu maksymalnie Pasmo przenoszenia: 20 Hz ? 20 kHz, ref. 1kHz +/-1dB Zniekształcenia+Szumy: <0,007% 20Hz-20kHz Wyjścia Audio: (2) 1/4? TRS symetryczne lub niesymetryczne Poziom wyjściowy: +20dBu maksymalnie Zakres dynamiki: >107dB A-ważony Konwertery A/D: 20-bitowe, 48kHz Zasilanie: 9V AC (dołączony zasilacz) Procesor Audio: 24 bitowy Oprogramowanie: WinXP/Mac OSX VST GUI Przesłuch: >80dB Wysokość obudowy: 1U
|