Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Niezależne od tego, czy szukasz urządzenia do pracy podczas
koncertów o niezwykłej mocy z kontrolą ustawień za
pośrednictwem panela przedniego, czy też bogatych,
wyrównanych i pełnych brzmień do zastosowań studyjnych,
firma Lexicon proponuje Ci MX200 Dual Reverb/Effects Procesor,
który doskonale łączy wszystko to, co najlepsze w tych
obydwu światach. Zaprojektowany z myślą o użyciu na scenie oraz do
pracy w domowym studio MX200 charakteryzuje się głębokim, bogatym
pogłosem oraz algorytmami efektów, które
stworzyły legendę firmy Lexicon. Dodatkowo obecność efektów
kontroli dynamiki dbx? oraz efektów specjalizowanych
zdecydowanie zwiększa jego użyteczność. MX200 zapewnia bezpośredni
dostęp do każdego z 32 znakomitych pogłosów oraz
efektów ? oraz ich parametrów ? za pośrednictwem
jednego przycisku lub gałki. Inteligentnie zaprojektowana ściana
przednia pozwala na zmianę ustawień bez konieczności przebijania się
przez kolejne banki i zagmatwane menu. Możliwość użycia oprogramowania
Editor/Librarian oraz VST? Audio Units sprawia, że 35 letnie
dziedzictwo firmy Lexicon jest dostępne wprost z twojego pulpitu.
Praca w studiu
Zalety nagrywania za pośrednictwem komputerów, sprawiły, że
wielu realizatorów w studiach nagrań zaczęło korzystać z
możliwości bezpośredniej kontroli parametrów i zmiany
efektów programowych. Jednakże wielu realizatorów
nadal tęskni za bogatym, pełnym brzmieniem charakterystycznym dla
dedykowanych procesorów sprzętowych. Teraz firma Lexicon
zastosowała interfejs USB z intuicyjną platformą komunikacji VST oraz
oknami wtyczek Audio Unit. Dzięki temu MX200 może funkcjonować jako
?wtyczka sprzętowa?, która jest rozpoznawana i działa w
środowisku VST oraz Audio Units-compatible DAW. Jednakże cały czas
MX200 działa jako dedykowane urządzenie sprzętowe. Ta unikalna funkcja
wtyczki USB pozwala użytkownikom na łatwą kontrolę MX200 za
pośrednictwem oprogramowania rejestrującego i interfejsu graficznego,
który pojawia się w programie rejestrującym jako wtyczka z
pełną automatyką i funkcją recall. Teraz inżynierowie dźwięku
korzystający z komputerów mogą nadal skupiać uwagę na sercu
ich studia ? oknie programu rejestrującego. Do MX200 jest
również dołączony wielosystemowy zestaw programów
typu Editor/Librarian. MX-Edit? pozwala na tworzenie, edycję,
porównanie oraz zapis i wczytanie pogłosów oraz
zaprogramowanych efektów zarówno na komputerach z
systemami operacyjnymi Windows? XP, jak też Mac?.
Dołączone oprogramowanie typu "plug-in" VST oraz Audio Unit
pozwala na podłączenie MX200 do programu rejestrującego za
pośrednictwem USB jako ?wtyczkę sprzętową?.
Muzycy, którzy pracują na scenie z MX200 docenią intuicyjny
układ panelu przedniego z schematem efektów Active
Reverb/Effect, na którym stale jest prezentowane,
które dwa efekty z 32 dostępnych są aktywne oraz możliwość
dostępu do wszystkich funkcji za pomocą jednej gałki pełniącej też
funkcję wyłącznika. Dwa niezależne procesory kontrolują obszary z
dedykowanymi kontrolerami selekcji efektów, tempa oraz trybu
Bypass oraz trzema gałkami kontroli wartości parametrów.
Dzięki temu możliwy jest bezpośredni dostęp z precyzyjną kontrolą do
najważniejszych parametrów wybranego efektu. Każda zmiana
wartości parametru jednego z 99 precyzyjnie przygotowanych
programów fabrycznych lub 99 programów
użytkownika jest wskazywana przez kontrolkę LED. Do przesłuchania
wybranych efektów można wybrać jeden z pięciu cyfrowo
nagranych sampli audio.
Podwójna niezależna kontrola każdego z procesorów!
Cały czas schemat efektów przedstawia, które dwa
efekty są aktywne!
Niezależnie od tego czy używasz MX200 na scenie czy w studiu możesz
równocześnie wybrać dwa legendarne pogłosy Lexicon? i efekty
w jednej z czterech opcji toru audio: Dual Mono, Cascade, Dual Stereo
(równolegle) oraz Mono Split. Mając w dyspozycji 99 staranie
przygotowanych programów fabrycznych oraz 99
programów użytkownika możemy stworzyć własny legendarny
efekt. Panel przedni posiada takie kontrolery jak: Input Level, Mix 1,
Mix 2 Wet/Dry, przycisk Routing, niezależne przyciski Tempo oraz
Bypass, a także trzy gałki kontroli parametrów dla każdego
procesora: Program Select, Audition (odsłuch charakterystyki wybranego
efektu) oraz Store.
Pogłosy:
Small Hall
Large Hall
Small Plate
Large Plate
Room
Chamber
Gated
Reverse
Vocal Hall
Vocal Plate
Drum Hall
Drum Plate
Ambience
Studio
Arena
Spring
Linie Opóźniające
Studio Delay
Digital Delay
Tape Delay
Pong Delay
Mod Delay
Reverse Delay
dbx Dynamics
Compressor
De-Esser
Efekty:
Chorus
Flanger
Phaser
Tremolo / Pan
Rotary
Vibrato
Pitch Shift
Detune
Oprogramowanie: WinXP/Mac OSX VST GUI
Przesłuch: >80dB
Wysokość obudowy: 1U
Cechy:
16 legendarnych pogłosów Lexicon
Linie opóźniające i efekty modulacyjne Lexicon
Efekty kontroli dynamiki dbx
konstrukcja dwuprocesorowa
4 konfiguracje toru audio
99 programów fabrycznych / 99 programów
użytkownika
Funkcja ?wtyczki sprzętowej? USB
Oprogramowanie VST? oraz Audio Units Plug-In
Oprogramowanie MX-Edit? typu Editor/Librarian
Cyfrowe wejście i wyjście S/PDIF
Szyna audio: 24 bitowa, próbkowanie 48 kHz
Specyfikacja
Wejścia Audio: (2) 1/4? TRS symetrycznie lub niesymetryczne
Impedancja wejściowa: 20 kOhm
symetryczne, 10 kOhm niesymetryczne
Czułość wejściowa: +4dBu nominalnie, +20dBu maksymalnie
Pasmo przenoszenia: 20 Hz ? 20 kHz, ref. 1kHz
+/-1dB
Zniekształcenia+Szumy: <0,007% 20Hz-20kHz
Wyjścia Audio: (2) 1/4? TRS symetryczne lub niesymetryczne
Poziom wyjściowy: +20dBu maksymalnie
Zakres dynamiki: >107dB A-ważony
Konwertery A/D: 20-bitowe, 48kHz
Zasilanie: 9V AC (dołączony zasilacz)
Procesor Audio: 24 bitowy
Oprogramowanie: WinXP/Mac OSX VST GUI
Przesłuch: >80dB
Wysokość obudowy: 1U
|