ISBN: |
838[zasłonięte]5930 |
Wymiar: |
160 x 240 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
312 |
Ocena: |
Dobry + |
Waga: |
0,49 kg |
Indeks: |
0241/57/0017 |
Rok wydania: |
2006 |
Autor: |
Kall Jacek, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
Oficyna Ekonomiczna |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
* świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,
* sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,
* skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
* zarządzanie portfelem marek,
* techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,
* finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
Uwagi:
Oprawa lekko zabrudzona i wytarta. Brzegi stron zakurzone. Zagięcia na rogach.