Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kall Jacek - Strategia reklamowa

05-10-2014, 10:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.90 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4579229550
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 11   
Koniec: 05-10-2014 10:14:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Kall Jacek - Strategia reklamowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08197
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 156
Ocena: -
Waga: 0,22 kg
Indeks: 546[zasłonięte]01449KS
Rok wydania: 2011
Autor: Kall Jacek
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: PWE

Opis książki


Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy.
Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.

Książka Strategia reklamowa:
• wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową;
• przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy;
• omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media;
• prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
• przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.
Zobacz także...