Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KALENDARZE Listwowane 2015 - A2 250 szt. KALENDARZ

11-02-2015, 13:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 650 zł     
Użytkownik smarcik
numer aukcji: 5036904528
Miejscowość Włoszczowa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 11-02-2015 11:48:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRESSPRINT istnieje na rynku poligraficznym od 2008 roku. Zajmujemy się produkcją wizytówek, ulotek, papierów firmowych, plakatów, katalogów, książek i wielu innych materiałów drukowanych. W codziennej pracy używamy technologii druku offsetowego i cyfrowego. Doskonale skoordynowane procesy drukowania, przetwarzania, a także wysyłki pozwalają nam zaoferować bardzo niskie ceny.

537 [zasłonięte] 77 55

[zasłonięte]@pressprint.pl

pressprint

KALENDARZE LISTWOWANE 2015 - A2 250 SZTUK

OPIS PRODUKTU

Wydrukuj swój wymarzony kalendarz i wyślij go swojemu klientowi. Będzie go używał przez cały rok i pamiętał o Twojej firmie.

Oferujemy kalendarze listwowane po krótszych bokach z indywidualnym projektem nadruku.

Dostawa - 0 zł.

Termin około 7 dni roboczych + wysyłka

Dodatkowo: wykonanie projektu kosztuje 60 zł

CENA ZAWIERA
  • 250 sztuk kalendarzy listwowanych jednego wzoru
  • Indywidualny projekt graficzny
  • Format kalendarza: A2 (420x594 mm)
  • Papier: kreda błysk 130 g
  • Kolor: pełen kolor, jednostronnie
  • Listwowanie: po krótszych bokach
  • Kolor listwy: srebrny
  • Dostawa - 0 zł
JAKIE PLIKI WYSYŁAĆ DO DRUKU

Spady: 2 - 3 mm, rozdzielczość 300 - 350 dpi. Akceptowane pliki: PSD, PDF, TIFF, COREL (wersja X5), JPG.Pliki z programu WORD, Excel, Paint, Open Office - nie są plikami produkcyjnymi. Mogą służyć jedynie jako podgląd.

Sprawdź naszą ofertę - Wybierz format druku

FAQ - O czym my mówimy

Papier Grubość, gramatura

Litera „g” jest skrótem od "gramów na metr kwadratowy”, który oznacza ciężar i w związku z tym grubość - arkusza papieru. Na przykład, typowy papier do ksero to papier 80 g, papier firmowy 90 g, okładki katalogu zwykle około 300g, a wizytówki 350g. Idąc za tym przykładem papier 90 będzie papierem bardzo cienkim i giętkim, a papier 350g będzie papierem grubym i bardzo sztywnym.

 

Papier błysk czy mat?

Papier błysk jest to papier kredowany, którego powierzchnia jest błyszcząca. W odbiorze kolory na tym papierze zazwyczaj są postrzegane są jako te z większym nasyceniem i wyraźniejszymi barwami.

Papier błysk to najczęściej wybierany rodzaju papieru przez Klientów pressprint.pl. Papier matowy to papier, którego powierzchnia nie odbija światła, a pochłania. Kolory na tym rodzaju papieru często postrzegane są jako bardziej stonowane w porównaniu do papieru błyszczącego pomimo użycia takiego samego nafarbienia.

Nakład

Przy zamawianiu należy mieć na uwadze, że im większy nakład druku tym cena jednostkowa drukowanych prac jest niższa. Dzieje się tak ze względu na dość wysokie koszty przygotowania prac do druku. Zależność „im więcej tym taniej” występuje bez względu na produkt czy papier.

CMYK

skrót oznaczający 4 podstawowe kolory (Cyan, Magenta, Yellow, black) stosowane w poligrafii i w druku off-setowym i pokrewnym. Druk tymi farbami polega na mieszaniu ich ze sobą, za pomocą apli i punktu rastrowego (czyli małego punktu na wydruku, który widoczny jest pod lupą). Farby te ułożone pod odpowiednim kątem i z odpowiednią ilością punktów rastrowych na cal lub cm, dają różne odcienie barw i kolory.

    Do druku przeznaczone są wyłącznie pliki z grafikami w trybie kolorystycznym CMYK. Przygotowując projekt należy zatem tryb wszystkich grafiki zamienić z RGB na CMYK
  • czarne tekst powinny mieć wyłącznie jedną składową kolorystyczną (100%K), teksty które zawierają więcej niż jedną składową mogą spowodować problemy z tzw. pasowaniem druku (równym nakładaniem się farb drukarskich), co może skutkować rozmyciem kształtu liter.
  • najmniejsze dopuszczalne teksty to 5 punktów dla tekstów czarnych i 7 punktów dla tekstów kolorowych;
  • należy unikać drobnych tekstów w tzw. kontrze (np. białych tekstów na czarnym tle).
Oznaczenia kolorystyki

Tajemniczy skrót 4/4 używany jest do określania kolorystyki wydruków. Określa ona 4 podstawowe barwy, jakie stosuje się w poligrafii, czyli Cyjan (kolor zielononiebieski), Magentę (purpurowy), Yellow (żółty), i Black (czarny, określany również mianem kontrastu lub konturu). Zestawienie naszych 4 barw to w skrócie CMYK, z którego to połączenia możemy uzyskać niemal każdy kolor, jakiego potrzebujemy.

STUDIO GRAFICZNE

Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu graficznym oraz w przygotowaniu do druku. Nasze projekty tworzone są w trosce o naszych klientów.

Cechuje je: efektowny wygląd, pomysłowość, skuteczny przekaz oraz dopracowanie.

Zakres naszego studia obejmuje: projekty wszystkich produktów, które znajdują się w sprzedaży w ramach drukarni internetowej pressprint.

Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje

KONTAKT
PŁATNOŚCI
  • mBank 19 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 556294
WYSYŁKA
  • przesyłka kurierska - gratis
UWAGI
  • 1. Kup teraz
  • 2. Przesłanie danych do projektu/ gotowego projektu od Państwa.
  • 3. Wpłata.
  • 4. Przesłanie propozycji i akceptacja projektu: prosimy o dokładne sprawdzanie projektów, szczególnie danych teleadresowych - po akceptacji za błędy nie odpowiadamy.
  • 5. Realizacja druku
  • 6. Wysyłka / odbiór osobisty