HERY BIUROSERWIS 93-172 Łódź ul. Rzgowska 52 tel. +48 42 [zasłonięte] 29 .
[zasłonięte]@herybiuroserwis.pl
mapka dojazdu dojazd komunikacją miejską: tramwaje linii 5, 6 Zapraszamy w godzinach: poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00
Towary zakupione na naszych aukcjach dostarczamy: - Pocztą Polską - firmą kurierską K-EX Klientów z Łodzi oraz okolic zapraszamy do odbioru osobistego w naszej firmie.
Koszty przesyłki określone są na każdej aukcji w zależności od wagi przedmiotu. Kupując na kilku aukcjach za przesyłkę zapłacisz tylko raz. Koszt zależy od łącznej wagi zakupionych towarów.
Jeżeli nie jesteś pewien jaki jest koszt przesyłki - zapytaj. To pozwoli uniknąć nieporozumień i przyspieszy transakcję.
Za towary zakupione na naszych aukcjach możesz zapłacić: - przelewem bankowym (przedpłata), - przy odbiorze (za pobraniem), - gotówką w siedzibie firmy, - kartą płatniczą w siedzibie firmy.
Preferowana i najszybsza forma płatności to przelew przez "Płacę z Allegro". Kupując na naszych aukcjach zbierasz punkty PAYBACK Liczba zyskiwanych punktów podana jest na każdej aukcji.
|
KALENDARZ SZEFA NA 2012 ROK
Oferujemy Państwu elegancki kalendarz "Szefa" znanej firmy Herlitz. układ: 1 tydzień - 1 strona format: A5 wyściełana okładka wykonana z tworzywa sztucznego, pleciona zakładka, perforowane narożniki. Przy składaniu zamówienia prosimy o zaznaczenie, który z dostępnych wzorców Państwo sobie życzą. Produkt dostępny jest w następujących opcjach kolorystycznych: ■ brązowy ■ czarny ■ granatowy
Firma Michalczyk i Prokop powstała w 1992 roku w Łodzi. Początkowo obszar zainteresowań spółki obejmował produkcję i sprzedaż materiałów informacyjnych, przeznaczonych dla osób prowadzących działalność gospodarczą. W 1993 r. zostały wprowadzone na rynek produkty, określane później marką "Akcesoria Podatnika". Michalczyk i Prokop stali się jednym z pierwszych producentów tego rodzaju druków, który zaoferował je na terenie całej Polski. Z czasem asortyment firmy został poszerzony również o druki samokopiujące.
Aby przyspieszyć realizację transakcji, bezpośrednio po zakupie na naszej aukcji (aukcjach) prosimy o wypełnienie
FORMULARZA OPCJI DOSTAWY w serwisie alle.
W formularzu należy określić:
- formę dostawy - Poczta Polska, kurier, odbiór osobisty,
- sposób płatności - Płacę z Allegro, przelew bankowy, płatność przy odbiorze,
- adres do wysyłki - jeżeli jest inny niż podany w serwisie alle,
- dane do faktury VAT z NIP-em - jeżeli mamy wystawić fakturę,
- kolor/wzór/rozmiar - jeżeli w aukcji dostępne są takie opcje.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt - postaramy się udzielić wyczerpujących informacji.
|
|