Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu...

19-01-2012, 14:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997062280
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 13-01-2012 06:00:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
Masaaki Imai

Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]10400
  • liczba stron: 278
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Wymiary: 158 x 233 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen ? japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: ?(?) zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. (?) Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.Kaizen nie można zgłębić poprzez studiowanie ksiąg. Prawdziwa nauka płynie z codziennego praktykowania tej dziedziny. Czytelnik, zanim wejdzie na drogę kaizen, ma okazję poznać tę praktyczną stronę zarządzania w systemie ciągłego doskonalenia poprzez liczne analizy przypadków wdrożeń i funkcjonowania kaizen w firmach japońskich.O AUTORZEMasaaki Imai to światowy ekspert kaizen, nazywany guru lean i architektem ciągłego doskonalenia. Jest pionierem i liderem w promowaniu kaizen w świecie. Jego przełomowa, pierwsza książka na ten temat, zatytułowana ?KAIZEN: Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii?, została opublikowana w roku 1986 i od tego czasu przetłumaczona na ponad 20 języków (w tym japoński). Jest również autorem Gemba Kaizen, kolejnego bestsellera, który wydano w Polsce w roku 2006. Obecnie kończy pracę nad trzecim tytułem.W 1985 roku założył KAIZEN? Institute, międzynarodową organizację posiadającą dziś dwadzieścia biur na całym świecie. Jest często zapraszanym mówcą na międzynarodowe konferencje. Przemawiał w ponad 30 krajach, również w Polsce. Masaaki Imai urodził się w Tokio w 1930 roku.Uznany na całym świecie guru zarządzania jakością prezentuje tajniki sukcesu japońskich producentów, ich doświadczenia, techniki, instrumenty nieustannego doskonalenia organizacji, zarządzania procesami, produktami i technologią.Poradnik szczególnie przydatny dla menedżerów, audytorów, studentów i wszystkich zainteresowanych trwałą przewagą konkurencyjną swoich organizacji.? prof. dr hab. Krystyna Cholewicka-GoździkFilozofia kaizen zakłada pozytywny kierunek zmian ? doskonalenie ludzi, procesów, wyrobów i usług, struktur organizacyjnych itd. Książka zapoznaje Czytelnika z wieloma jej elementami, m.in. z wykorzystaniem cyklu PDCA, działalnością kół jakości, podejściem do relacji przełożony?podwładny czy do problemu konkurencji. Doskonalenie nigdy się nie kończy, a ta świetna publikacja może być znakomitym wsparciem w tym procesie dla menedżerów, kadry inżynieryjno-technicznej, operatorów, ludzi nauki i studentów. ? prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Borkowski Wydział Zarządzania Politechniki CzęstochowskiejPATRONAT:Manager MagazinGazeta PrawnaProfes

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa