Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KAFKA Dostojewski Beckett Joyce Witkacy Wyspiański

28-02-2012, 16:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2071559868
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 9   
Koniec: 31-01-2012 20:14:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
 

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





 

 

 

REŻYSER MA POMYSŁY

Autor: Marta Fik

Format: 12.5 x 19.5
Stron: 288
Stan książki: bardzo dobry
Okładka: miękka z obwolutą
Wydawnictwo Literackie
Rok wydania: Kraków 1974

 

Spis treści:

I.Szekspir; Goethe;

Teatr Orientadesa czy teatr Tyranii?;
Teatr okrutny i spokojna publiczność; Szekspir z konceptem;
Małe i duże cele Fausta;


II.  Mickiewicz; Słowacki; Krasiński; Norwid ; Garczyński;
Dziady Swinarskiego; „Patrz, jakich komików…”;
„I poszli, kiedy mój lud cały skonał…”; Dlaczego Papież nie śpiewa?;
Balladyna współczesna; Rehabilitacja współczesna;
Czy racje rozumu mają jakiekolwiek znaczenie?;
„Zamknięta przestrzeń karmi się ludzkimi losami”;
Spektakl „nierozwiązanych antynomii”; „Nie opowiadaj, jeno powiedz…”;
Chwila osobliwa?;


III. Wyspiański;

To co „prawdziwe i to co „serdeczne”;
Dwa teatry Swinarskiego; Grzesznik czy sprawiedliwy?;
Tomaszewski i Wyspiański; „Polskę współczesną twórzcie…”;
Wszystko jest prowizoryczne…”; Odtwarzanie teatru;


IV. Witkacy; Gombrowicz; Różewicz;

Jak to zostało napisane (dwie  Matki Witkacego);
„Jak to uwidocznić na scenie?”; Witkacy, Szajna i krytycy;
„Ja tu za nic nie jestem odpowiedzialny…”; Sukces autora czy reżysera?;
W obronie Różewicza czy w obronie teatru; Na czworakach;
Nic w płaszczu Prospera…;

V.  Dostojewski; Kafka; Joyce; Giraudoux; Beckett;
Powściągliwość i efekciarstwo, czyli co można ocalić z Dostojewskiego w teatrze;
Proces przeciwko kafikistom; Bloomusalem; powrót Elektry;
Godot, czyli o mądrości czekania; Beckett z Pascala rodem;