Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KABURA 100% SKÓRA i9000 i9001 i9003 GALAXY + FOLIA

22-01-2012, 19:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 49.90 zł      Aktualna cena: 49.90 zł     
Użytkownik nataner1
numer aukcji: 2013121482
Miejscowość Grudziądz
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 75   
Koniec: 21-01-2012 23:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Pamięci przenośne i multimedia - Amadi.pl

Gwarancja
Chcemy dobrze obsłużyć Twoje zamówienie, z należytą starannością, jednak musisz nam to umożliwić przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie.

Kupując u nas kupujesz w profesjonalnym sklepie mającym swoją fizyczną siedzibę, otrzymujesz fakturę lub paragon, gwarancję oraz pewność zakupu legalnego produktu z zachowaniem Twoich wszelkich praw jako konsumenta.


Zwroty i reklamacje
Zamówiony towar możesz zwrócić lub zamienić na inny pod warunkiem, że oddasz go nam nieuszkodzony, kompletny, z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu/paragonem. Zwracamy 100% wartości towaru.

Zanim wyślesz towar do reklamacji, zgłoś to do nas celem otrzymania instrukcji nadania reklamacji. Reklamacje wysłane do nas bez uprzedniego zgłoszenia i potwierdzenia z naszej strony mogą zostać nie uznane.


REKLAMA
NASZYCH AUKCJI
RK1

RK2

RK3

RK4

RK5

RK6

RK7

RK8



GWARANCJA UDANYCH ZAKUPÓW

Prosimy o zapoznanie się z warunkami wysyłki, kontaktu oraz zasad przekazywania informacji zawartymi na końcu tej strony.
Licytując akceptujesz warunki tej aukcji, więc zanim zdecydujesz się wylicytować zapoznaj się z całym opisem aukcji.

INFORMACJE O PRODUKTACH

PROFESJONALNA KABURA
100% SKÓRA NATURALNA
PRESTIGE CALLME
GENUINE LEATHER WORKSHOP

 

pasuje do telefonów

SAMSUNG i9000 GALAXY S, i9001 GALAXY S Plus, i9003 GALAXY SL

Niezwłocznie po zakupie wyślij do nas e-mail z informacją do jakiego modelu ma być folia, która jest w komplecie
 
Prestige to nowa, ulepszona linia kabur skórzanych, zaprojektowana dla bardziej wymagającego użytkownika telefonów komórkowych.

Nowy design, połączenie naturalnej – wysokogatunkowej skóry jagnięcej z najwyższej jakości dodatkami zapewnia wysokie walory estetyczne. Zastosowanie skóry również w warstwie podszewkowej sprawia, iż oddajemy w Państwa ręce całkowicie skórzany produkt.
 

Kabura bardzo starannie wykonana, brzegi szyte mocnym ściegiem, wnętrze wielowarstwowe ze wzmocnieniem.

Kabura w 100% wykonana ręcznie w profesjonalnym europejskim

Delikatna warstwa wewnętrzna wykonana ze specjalnego gatunku skóry naturalnej zabezpiecza telefon przed porysowaniem. To bardzo istotna cecha, w tańszych odpowiednikach warstwa wewnętrzna wykonywana jest ze zwykłej tkaniny syntetycznej, która szybko ulega wytarciu - w tej kaburze warstwa wewnętrzna wykonana jest ze skóry.

Posiada praktyczne rozwiązanie w postaci odpinanej szlufki pozwalające nosić kaburę na pasku spodni lub za pomocą zaciskowego zaczepu - wsuwki - zaczepić o górny rant spodni, spodenek, kieszeni.

Praktyczny otwór u dołu kabury do szybkiego wysuwania telefonu.

Kabura zamykana na dwa bezpieczne magnesy, które są odpowiednio dobrane - nie wpływają ujemnie działanie telefonu jak to ma miejsce w wielu tańszych wyrobach.
warsztacie kaletniczym ze skór europejskich - masz pewność, że nie jest to chiński produkt nasiąknięty toksynami.

Mocna i gładka, przyjemna w dotyku skóra naturalna, z której wykonana jest kabura daje wysoki komfort użytkowania oraz sprawia, że kabura prezentuje się jako elegancki, profesjonalny futerał do telefonu.

Kabura wykonana ze skóry naturalnej to najwyższa jakość i trwałość - masz pewność długiego czasu korzystania z produktu, który zawsze będzie wyglądał elegancko.


+ FOLIA LCD POLIWĘGLAN
3 - WARSTWOWA Z ANTYREFLEKSEM
+ specjalna elektrostatyczna powłoka przeciw kurzowa

do każdej kabury w zestawie opakowanie folii poliwęglanowej przyciętej do wymiarów wyświetlacza telefonu

Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP
Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP
Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP
Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP
Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP
Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP
Kabura PRESTIGE CALLME GENUINE LEATHER WORKSHOP

GRATIS!!! w e-mail potwierdzającym wysyłkę towaru po dokonaniu wpłaty otrzymasz dostęp do naszych zasobów, gdzie znajdziesz szereg użytecznych programów:
- do zarządzania telefonem poprzez komputer,
- bazę sterowników,
- programy wspomagające odzyskiwanie danych z kart pamięci,
- programy do edycji i korekcji zdjęć

Nasza baza zawiera wiele innych użytecznych i darmowych narzędzi. Zasoby są na bieżąco uzupełniane. Oświadczamy, że zawarte w naszej bazie programy i sterowniki nie naruszają praw własności intelektualnej. Wszystkie programy i sterowniki są publikowane z licencją typu freeware.

Ponadto w naszych pozostałych aukcjach oferujemy karty pamięci, czytniki kart pamięci, ładowarki, kable usb, pokrowce oraz inne artykuły multimedialne i akcesoria do telefonów komórkowych.

Koszt przesyłki płacisz tylko raz – więc możesz śmiało dokupić sobie także inne akcesoria na naszych pozostałych aukcjach

Znajdziesz to w naszych pozostałych aukcjach - sprawdź!!!

 

ZASADY PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(mini poradnik dla początkujących)

  1. Chcesz nas poinformować o wylicytowaniu, adresie dostawy, rodzaju wysyłki towaru ? - nie dzwoń tylko wyślij nam informację e-mail - nie przyjmujemy zleceń telefonicznych

  2. Nie jesteśmy niewolnikami, mamy godziny i dni pracy jak większość firm, w związku z tym nie oczekuj, że zawsze odbierzemy telefon lub odpowiemy na e-mail po godz. 16:00 i/lub w sobotę czy niedzielę.

  3. Wysyłając nam list e-mail z informacją przedstaw się podając swoją nazwę użytkownika allegro oraz załącz historię dotychczasowej korespondencji - wszelkie listy nie zwierające nazwy użytkownika allegro mogą zostać zignorowane, jeżeli na podstawie ich treści nie będzie można ustalić nazwy użytkownika allegro.

Zapoznaj się z uwagami dotyczącymi kontaktu podanymi poniżej
a unikniesz nieporozumień:

Chcemy obsłużyć cię dobrze, z należytą starannością, jednak musisz nam to umożliwić przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie.

Jeżeli wybierasz wysyłkę pocztą, to prosimy pozwól nam wykonać usługę na takim poziomie, jakiego się spodziewasz:

  1. Nie wyłączaj komputera zaraz wylicytowaniu tylko poczekaj, w kilka chwil otrzymasz list potwierdzający twoją licytację z Allegro, w drugiej części tego listu będzie pełen zestaw informacji przygotowany przez nas dotyczący zasad postępowania po wylicytowaniu.

  2. Niezwłocznie poinformuj nas za pomocą formularza opcji dostwy allegro o wybranym sposobie finalizacji

    Jeżeli nie wypełniarz formularza, tylko informujesz nas za pomocą e-mail, to pamiętaj, aby:
    1. podać swój login ( nick czy inaczej nazwa użytkownika ) w Allegro, często podajecie tylko nr aukcji, ale to nam nic nie daje, ponieważ nasze aukcje są wielo przedmiotowe i pod jednym numerem aukcji może być nawet ponad 50 osób, które wylicytowały po jednej sztuce produktu
    2. treść listu powinna zawierać minimum następujące dane:
      Mój login to Ares123
      wybieram formę zapłaty ..............
      wybieram przesyłkę .............
  3. Jak tylko otrzymamy decyzję, co do sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie e-mail twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany(a) o kolejnych etapach realizacji transakcji.

    Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenie może to znaczyć, że:
    • twój list do nas nie dotarł
    • twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś(aś) nieprecyzyjny

Najczęściej popełniacie Państwo błąd polegający na tym, ze piszecie zdawkowy list z informacją typu: proszę wysłać przedmiot licytacji na adres: .... i na tym koniec. Więc mamy się domyślać, czy za pobraniem lub przedpłata? W takim wypadku wstrzymujemy realizację wysyłki do czasu otrzymania od kupującego dodatkowych wyjaśnień.

Uwaga!! Jeżeli dokonujesz wpłaty na nasze konto, w pierwszym rzędzie podaj w tytule przelewu swój login (nick czy inaczej nazwa użytkownika) w Allegro. Najwięcej opóźnień z wysyłką wylicytowanego towaru wynika z winy kupującego, który przesyła pieniądze z konta będącego na inne nazwisko lub inny adres aniżeli zarejestrowany w Allegro nie podając swojej nazwy użytkownika – jak w takim wypadku mamy szybko i sprawnie określić, od kogo jest dana wpłata?


Wysyłka
Za przesyłkę płacisz tylko raz – nie ważne ile towarów zakupisz
- według stawki dla przedmiotu, który ma najdroższy koszt przesyłki.

Zakupy powyżej 200 zł obowiązkowe ubezpieczenie 60 gr za każde rozpoczęte 50 zł wartości.

Koszty wysyłki

a) przedpłata
- Poczta Polska 6 zł
- kurierska 20 zł

b) za pobraniem

- kurierska 25 zł

Przesyłki pocztowe nadajemy zawsze jako Priorytetowe.

Konto bankowe
mBank
13 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 418515

W tytule przelewu podaj tylko i wyłącznie swoją nazwę w Allegro


Kontakt
Uwaga!
Pracujemy w godz od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku i tylko w tych porach możesz odwiedzić naszą siedzibę lub skontaktować się telefonicznie.


Na listy e-mail odpowiadamy od poniedziałku godz. 8:00 do piątku do godz. 16:00


e-mail: [zasłonięte]@amadi.pl
tel. 056 [zasłonięte]5359


Adres:
PPHU BIURO-DRUK
ul. Budowlanych 3
86-300 Grudziądz


Realizacja zamówień
1. Towar wysyłamy następnego dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto lub otrzymaniu Twojej decyzji dotyczącej wysyłki za pobraniem
2. W wyjątkowych wypadkach zastrzegamy sobie prawo opóźnienia wysyłki (np. większa aniżeli zwykle ilość zamówień, choroba lub urlop personelu)
3. O wszystkich etapach realizacji zamówienia kupujący jest automatycznie informowany za pomocą komunikatów wysyłanych na adres e-mail, jaki ma wpisany w swoim koncie Allegro
4. Jak tylko otrzymamy od Ciebie decyzję dotyczącą sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie Twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany o kolejnych etapach realizacji transakcji.

Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia może to znaczyć, że:
- Twój list do nas nie dotarł
- Twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś nieprecyzyjny