NOWY ZESTAW |
ŚWIECE ZAPŁONOWE 4 IRYDOWE I 4 PLATYNOWE |
firmy |
DENSO |
- ORYGINALNE JAPOŃSKIE - |
oraz KOMPLET KABLI ZAPŁONOWYCH
|
do samochodów |
ALFA ROMEO – TWIN SPARK |
SPRZEDAWANE NA ALLEGRO KOMPLETY ŚWIEC W CENIE OK 100 ZŁ TO SĄ ŚWIECE ZWYKŁE (WYSTARCZAJĄ NA 15 000 km) ŻYWOTNOŚĆ NASZYCH ŚWIEC TO PONAD 100 000 km !!! 2,5 RAZY DROŻSZE, A 8 RAZY DŁUŻEJ PRACUJĄ !!!
|
DLACZEGO ŚWIECE IRYDOWE? |
* ZNACZNIE DŁUŻSZA PRACA NIŻ ZWYKŁYCH |
* ŁATWIEJSZY ZAPŁON |
* MNIEJSZE SPALANIE |
* RÓWNIEJSZA PRACA SILNIKA |
specyfikacja świecy irydowej: |
![](http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/power/images/p2-1.jpg)
![](http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/power/images/p2-2.jpg)
1- Końcówka świecy pasuje do większości kabli zapłonowych
2 – Wbudowany 5000 ? opornik niweluje zakłócenia elektromechaniczne
3 – Obudowa pokryta polerowanym niklem, jak w świecach stosowanych na wyścigach, jest niebywale odporna na korozję.
4 – Elektroda środkowa wystaje więcej niż w konwencjonalnych świecach, przyspiesza to znacznie czas zapłonu.
5 – Końcówka elektrody masowej jest w kształcie stożka, co zmniejsza negatywne skutki schładzania, a to znacznie poprawia zapłon paliwa. Ponadto mieszanka równomiernie rozprzestrzenia się w szczelinie powodując niezawodne spalanie
6 – Rowek w kształcie litery U na elektrodzie masowej powoduje zwiększenie jej powierzchni oraz umożliwia wywołanie iskry przy mniejszym napięciu, powodując doskonały zapłon
7 – Izolator jest dobrany optymalnie do każdej ciepłoty świecy.
8 – Nowy stop irydowy z bardzo wysoką temperaturą topnienia powoduje, że końcówka może być bardzo cienka – 0,4mm. Pozwala to na zmniejszenie napięcia, ułatwiając zapłon.
9 – Niezawodny proces montażu końcówki irydowej powoduje niesamowitą wytrzymałość świec w ekstremalnych warunkach jazdy.
![](http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/power/images/p1-5.jpg)
skład zestawu: |
4 świece platynowe DENSO PK20PTR-S9 |
rozmiar klucza: 16 mm |
rozmiar gwintu: M14 |
długość gwintu: 19 mm |
szczelina elektrody: 0,9 mm |
dwie elektrody masowe |
|
4 świece irydowe DENSO IU22 |
rozmiar klucza: 16 mm |
rozmiar gwintu: M10 |
długość gwintu: 19 mm |
szczelina elektrody: 0,9 mm |
elektroda irydowa 0,4 mm 4 kable zapłonowe AFM61 |
![](http://img198.imageshack.us/img198/5061/xnws.jpg) Długość przewodów jest mierzona od końca kabla do połączenia | z nasadką świecy. | Przed zakupem proszę porównać z długościami przewodów | w swoim samochodzie, oraz sprawdzić kształt końcówek kabli | i końcówkę świecy. (zdjęcia na dole opisu) |
|
|
zastosowanie w pojazdach: |
ALFA ROMEO – Twin Spark 145 | 1.4 i.e. 16V T.S. | 1996/12 –> 2001/01 | 76kW | 103KM | 1370ccm | 145 | 1.6 i.e. 16V T.S. | 1996/12 –> 2001/01 | 88kW | 120KM | 1598ccm | 145 | 1.8 i.e. 16V | 1998/03 –> 2001/01 | 106kW | 144KM | 1747ccm | 145 | 1.8 i.e. 16V T.S. | 1996/12 –> 1998/12 | 103kW | 140KM | 1747ccm | 145 | 2.0 16V | 1998/03 –> 2001/01 | 114kW | 155KM | 1970ccm | 145 | 2.0 16V T.S. | 1995/10 –> 2001/01 | 110kW | 150KM | 1970ccm | 146 | 1.4 i.e. 16V T.S. | 1996/11 –> 2001/01 | 76kW | 103KM | 1370ccm | 146 | 1.6 i.e. 16V T.S. | 1996/11 –> 2001/01 | 88kW | 120KM | 1598ccm | 146 | 1.8 i.e. 16V T.S. | 1996/11 –> 2001/01 | 103kW | 140KM | 1747ccm | 146 | 1.8 i.e. 16V T.S. | 1998/03 –> 2001/01 | 106kW | 144KM | 1747ccm | 146 | 2.0 16V | 1998/03 –> 2001/01 | 114kW | 155KM | 1970ccm | 146 | 2.0 16V T.S. | 1995/10 –> 2001/01 | 110kW | 150KM | 1970ccm | 155 | 1.6 16V T.S. | 1996/05 –> 1997/12 | 88kW | 120KM | 1598ccm | 155 | 1.7 T.S. 16V | 1996/05 –> 1997/12 | 103kW | 140KM | 1747ccm | 155 | 2.0 T.S. 16V | 1995/03 –> 1997/12 | 110kW | 150KM | 1970ccm | 156 | 1.6 16V T.SPARK | 1997/09 –> 2005/09 | 88kW | 120KM | 1598ccm | 156 | 1.8 16V T.SPARK | 1997/09 –> 2000/10 | 106kW | 144KM | 1747ccm | 156 | 2.0 16V T.SPARK | 1997/09 –> 2000/10 | 114kW | 155KM | 1970ccm | 156 | 1.8 16V T.SPARK | 2000/05 –> 2000/10 | 106kW | 144KM | 1747ccm | 156 | 2.0 16V T.SPARK | 2000/05 –> 2000/10 | 114kW | 155KM | 1970ccm | 166 | 2.0 T.Spark | 1998/09 –> 2000/10 | 114kW | 155KM | 1970ccm | GTV | 1.8 16V | 1998/05 –> 2005/10 | 106kW | 144KM | 1747ccm | GTV | 2.0 T.SPARK 16V | 1995/06 –> 2005/10 | 110kW | 150KM | 1970ccm | GTV | 2.0 T.SPARK 16V | 1998/05 –> 2000/08 | 114kW | 155KM | 1970ccm | SPIDER | 1.8 16V | 1998/05 –> 2005/04 | 106kW | 144KM | 1747ccm | SPIDER | 2.0 T.SPARK 16V | 1998/05 –> 2000/08 | 114kW | 155KM | 1970ccm | SPIDER | 2.0 T.SPARK 16V | 1995/06 –> 2005/04 | 110kW | 150KM | 1970ccm | nr pomocnicze: AFM61 IU22 PK20PTR-S9 |
[zasłonięte]46469
[zasłonięte]46469
46[zasłonięte]606
Wystawiam faktury vat.
TOWAR ORYGINALNIE ZAPAKOWANY
W celu sprawdzenia, czy część pasuje do Twojego auta, przed zakupem podaj numer nadwozia, a my to sprawdzimy.
W przypadku wątpliwości służymy fachową poradą - telefonicznie bądź pocztą elektroniczną.
PO ZAKUPIE KONIECZNIE PROSZĘ WYPEŁNIĆ FORMULARZ DOSTAWY