Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kable, solidne przewody rozruchowe 500A 2,5m

05-03-2015, 0:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 24.90 zł     
Użytkownik FIRMA_TRIO
numer aukcji: 5054410947
Miejscowość BYTOM KATOWICE
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 991    Licytowało: 2    Wyświetleń: 104   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kable, solidne przewody rozruchowe miedziane

24,90 zł



miedziane przewody rozruchowe


cena dotyczy: 1kpl.


model: 500 Amper
długość przewodów: 2,5 metra








Kable rozruchowe 500A o długości  2,5 m to solidne przewody rozruchowe.

Zaciski na przewodach są osłonięta otuliną izolacyjną w całości od zewnętrznej strony przez co zmniejszają szansę powstaniu zwarcia.

Solidne, dobrej jakości kable służące do rozruchu samochodowego akumulatora, przetestowane przez wieloletnie doświadczenie w naszej branży, nie zamarzają i nie łamią się w mrozach, zapakowane są w poręcznym zamykanym na zamek opakowaniu.


 
Zastosowanie przewodów rozruchowych

Przewody rozruchowe przeznaczone są do wspomagania rozruchu z rozładowanym akumulatorem przy pomocy prądu pobieranego z akumulatora innego pojazdu.
- przewody rozruchowe 200A przeznaczone są do uruchomienia silników benzynowych o pojemności do 900ccm
- przewody rozruchowe 400A przeznaczone są do uruchomienia silników benzynowych o pojemności do 1400ccm
- przewody rozruchowe 600A przeznaczone są do uruchomienia silników benzynowych o pojemności do 2000ccm
- do rozruchu silników wysokoprężnych należy używać przewodów od 600 - 1200A


Bezpieczeństwo przy używaniu przewodów rozruchowych.
- przewody powinny być ułożone tak aby uniemożliwić kontakt z ruchomymi elementami silnika
- izolacja przewodów nie powinna być uszkodzona, gdyż może spowodować zwarcie z masą pojazdu co może
  doprowadzi do pożaru
- wyłączyć stacyjki w pojazdach w których nastąpi pożyczenie prądu
- dźwignie skrzyń biegów w obu pojazdach powinny być ustawione w pozycji na luz
- założyć zacisk czerwony "+" przewodu rozruchowego na zacisk "+" akumulatora pojazdu wspomagającego rozruch
- założyć zacisk czarny "-" przewodu rozruchowego na zacisk "-" rozładowanego akumulatora a drugi koniec
  przewodu "-" na zacisk "-" akumulatora pojazdu z którego będzie pobierany prąd
- uruchomić rozrusznik pojazdu z rozładowanym akumulatorem na czas nie dłuższym niż 3-5 sekund
- jeżeli silnik pojazdu nie zostanie uruchomiony próbę należy ponowić kilkakrotnie
  przestrzegając aby nastąpiły przerwy około 1 minuty między próbami
- jeśli po kilku razach , 5,6 razy próba uruchomienia pojazdu nie przyniesie rezultatu pojazd należy przekazać
  do naprawy
- przewody rozruchowe należy rozłączyć w odwrotnej kolejności niż przy zakładaniu.


Podłączenie przewodów i uruchomienie pojazdu

Czasami bywa tak, że akumulator się rozładuje i sprawia niemiłą niespodziankę kierowcy, najczęściej w zimne noce, a takie przed nami, dlatego warto zabezpieczyć się w przewody rozruchowe, niezbyt wygórowane koszta, a spokojniejsze poranki, można wtedy pożyczyć prąd z akumulatora sąsiada lub taksówkarza.
Mając swoje kable rozruchowe, prościej znaleźć drugi samochód ze sprawnym akumulatorem i wtedy można rozpocząć procedurę pożyczenia prądu. Procedurę odpalenia silnika przewodami rozruchowymi, należałoby zacząć od wyłączenia silnika z dobrym akumulatorem oraz wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki samochodu unieruchomionego, później podłączamy jeden koniec kabla czerwonego pod biegun dodatni w sprawnym akumulatorze, następnie drugi koniec pod nasz tzw. plus w naszym padniętym akumulatorze i analogicznie podłączamy czarny kabel do tzw. minusa.
Po prawidłowym podłączeniu kabli uruchamiamy silnik dawcy ze sprawnym akumulatorem, a następnie po kilku chwilach (czasami warto odczekać parę minut aby lekko podładować rozładowany akumulator) próbować uruchomić silnik w naszym samochodzie.
Po odpaleniu odłączamy przewody w przeciwnej kolejności czyli najpierw minusy z masy biorcy, potem minus ze sprawnego akumulatora dawcy i analogicznie kabel czerwony najpierw z naszego i na końcu odłączamy kabel z akumulatora dawcy.

 

 






Aktualne informacje o płatnościach i wysyłce oraz regulamin znajdują się na stronie “O mnie”


UWAGA

Nie posiadamy terminala płatności na kartę, odbiór osobisty
tylko za gotówkę lub przedpłata.


Firma "TRIO" Sp.j
ul. Rostka 30 A
41-902 Bytom

(za numerem 20 w prawo
na nasz parking dla klientów )

GODZINY OTWARCIA:


pracujemy od pn-pt od 08:00 do 17:00
sobota od 09:00 do 13:00

[zasłonięte]@trio.com.pl

tel. 322[zasłonięte]946
tel. 322[zasłonięte]275
szybki kontakt 0602 [zasłonięte] 210

[zasłonięte]52463