Kable, solidne przewody rozruchowe grube miedziane
miedziane przewody rozruchowe
cena dotyczy: 1kpl.
model: 1200 Amper długość przewodów: 6 metry
przekrój: 12mm2
Kable rozruchowe 1200A o długości 6 m to solidne grube przewody rozruchowe.
Zaciski na przewodach są osłonięta otuliną izolacyjną w całości od zewnętrznej strony przez co zmniejszają szansę powstaniu zwarcia.
Solidne, dobrej jakości kable służące do rozruchu samochodowego akumulatora, przetestowane przez wieloletnie doświadczenie w naszej branży, nie zamarzają i nie łamią się w mrozach, zapakowane są w poręcznym zamykanym na zamek opakowaniu.
Zastosowanie przewodów rozruchowych
Przewody rozruchowe przeznaczone są do wspomagania rozruchu z rozładowanym akumulatorem przy pomocy prądu pobieranego z akumulatora innego pojazdu. - przewody rozruchowe 200A przeznaczone są do uruchomienia silników benzynowych o pojemności do 900ccm - przewody rozruchowe 400A przeznaczone są do uruchomienia silników benzynowych o pojemności do 1400ccm - przewody rozruchowe 600A przeznaczone są do uruchomienia silników benzynowych o pojemności do 2000ccm - do rozruchu silników wysokoprężnych należy używać przewodów od 600 - 1200A
Bezpieczeństwo przy używaniu przewodów rozruchowych. - przewody powinny być ułożone tak aby uniemożliwić kontakt z ruchomymi elementami silnika - izolacja przewodów nie powinna być uszkodzona, gdyż może spowodować zwarcie z masą pojazdu co może doprowadzi do pożaru - wyłączyć stacyjki w pojazdach w których nastąpi pożyczenie prądu - dźwignie skrzyń biegów w obu pojazdach powinny być ustawione w pozycji na luz - założyć zacisk czerwony "+" przewodu rozruchowego na zacisk "+" akumulatora pojazdu wspomagającego rozruch - założyć zacisk czarny "-" przewodu rozruchowego na zacisk "-" rozładowanego akumulatora a drugi koniec przewodu "-" na zacisk "-" akumulatora pojazdu z którego będzie pobierany prąd - uruchomić rozrusznik pojazdu z rozładowanym akumulatorem na czas nie dłuższym niż 3-5 sekund - jeżeli silnik pojazdu nie zostanie uruchomiony próbę należy ponowić kilkakrotnie przestrzegając aby nastąpiły przerwy około 1 minuty między próbami - jeśli po kilku razach , 5,6 razy próba uruchomienia pojazdu nie przyniesie rezultatu pojazd należy przekazać do naprawy - przewody rozruchowe należy rozłączyć w odwrotnej kolejności niż przy zakładaniu.
Podłączenie przewodów i uruchomienie pojazdu
Czasami bywa tak, że akumulator się rozładuje i sprawia niemiłą niespodziankę kierowcy, najczęściej w zimne noce, a takie przed nami, dlatego warto zabezpieczyć się w przewody rozruchowe, niezbyt wygórowane koszta, a spokojniejsze poranki, można wtedy pożyczyć prąd z akumulatora sąsiada lub taksówkarza. Mając swoje kable rozruchowe, prościej znaleźć drugi samochód ze sprawnym akumulatorem i wtedy można rozpocząć procedurę pożyczenia prądu. Procedurę odpalenia silnika przewodami rozruchowymi, należałoby zacząć od wyłączenia silnika z dobrym akumulatorem oraz wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki samochodu unieruchomionego, później podłączamy jeden koniec kabla czerwonego pod biegun dodatni w sprawnym akumulatorze, następnie drugi koniec pod nasz tzw. plus w naszym padniętym akumulatorze i analogicznie podłączamy czarny kabel do tzw. minusa. Po prawidłowym podłączeniu kabli uruchamiamy silnik dawcy ze sprawnym akumulatorem, a następnie po kilku chwilach (czasami warto odczekać parę minut aby lekko podładować rozładowany akumulator) próbować uruchomić silnik w naszym samochodzie. Po odpaleniu odłączamy przewody w przeciwnej kolejności czyli najpierw minusy z masy biorcy, potem minus ze sprawnego akumulatora dawcy i analogicznie kabel czerwony najpierw z naszego i na końcu odłączamy kabel z akumulatora dawcy.
Aktualne informacje o płatnościach i wysyłce oraz regulamin znajdują się na stronie “O mnie”
UWAGA
Nie posiadamy terminala płatności na kartę, odbiór osobisty tylko za gotówkę lub przedpłata.
Firma "TRIO" Sp.j ul. Rostka 30 A 41-902 Bytom
(za numerem 20 w prawo na nasz parking dla klientów )
GODZINY OTWARCIA:
pracujemy od pn-pt od 08:00 do 17:00 sobota od 09:00 do 13:00
|