AquariusSklep tel. (61)622 0 434
poniedziałek - piątek
od 8.00 do 16.00
Przelew: 48,00 PLN
72 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0190000 [zasłonięte] 110138
Raiffeisen Bank Polska S.A.
w Warszawie
Wystawiamy fakturę VAT
SYMBOL CE oznacza, że wyrób spełnia wszystkie wymogi zawarte
w normach Unii Europejskiej
PRODUKTY POZAKATALOGOWE * KOŃCÓWKI SERII * PRODUKTY WYPRZEDAŻOWE
WSZYSTKIE PRODUKTY SĄ NOWE I ORYGINALNIE ZAPAKOWANE
Narożna kabina prysznicowa SANTIAGO 900/900/1850
polskiej firmy:
[zasłonięte]101-059M Kabina narożna Santiago 90 oaza
|
Wymiary:
- szerokość: 900mm
- długość: 900mm
- wysokość: 1850mm (bez brodzika)
kolor profili - chrom optic wypełnienie - szkło bezpieczne - wzór oaza
Profile komorowe - o specjalnej konstrukcji sprawiają, że kabina jest wytrzymała i niezawodna.
Zastosowane szkło bezpieczne charakteryzuje się wysokim stopniem bazpieczeństwa użytkowania. Wysoka jakość wykonania została potwierdzona przez niezbędne certyfikaty i atesty.
gwarancja 1 rok
cena katalogowa: 899 PLN
u nas: 519 PLN
Na aukcji wystawiona jest wyłącznie kabina, bez brodzika widocznego na zdjęciu.
|
Łożyskowane, wypinane rolki
|
Uszczelki magnetyczne zapewniające szczelność
|
Trwałe uszczelki elastomerowe
|
Profil "U" niwelujący krzywizny ścian
|
Chcesz zamówić kabinę z brodzikiem? Skontaktuj się z nami!!!
Dla prezentowanego modelu wymiary podano w nawiasach
Wszystkie produkty objęte są roczną gwarancją.
W okresie trwania gwarancji, nasza firma gwarantuje Państwu profesjonalą obsługę serwisową. W przypadku wystąpienia usterki i zgłoszeniu reklamacji, odwiedzi Państwa zespół serwisantów, w celu usunięcia usterki. Podejście takie, zapewnia Państwu pełen komfort użytkowania zakupionych w naszym sklepie produktów. Nie ma konieczniści odsyłania towaru, całość naprawy realizowana jest w miejscu, gdzie zamontowany jest produkt.
Szczegóły na stronie "O mnie".
Wszystkie produkty dostępne na naszych aukcjach zapakowane są w sposób minimalizujący możliwość uszkodzenia ich podczas transportu. Mimo to nabywca ma obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera dostarczonego towaru/towarów pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zgodności dostawy z zamówieniem. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego na druku firmy transportowej oraz przesłanie protokołu na adres sklepu. Bez spisanego protokołu reklamacyjnego z kurierem, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu nie będą rozpatrywane.
Maksymalny czas realizacji zamówienia (od momentu wpłynięcia wpłaty na konto do wysłania przesyłki do Kupującego) wynosi 3 dni robocze. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez firmę kurierską. Zazwyczaj jednak towar wysyłamy tego samego dnia a czas realizacji zamówienia przez firmą kurierską to 24h.