Wszystkie produkty objęte są roczną gwarancją.
W okresie trwania gwarancji, nasza firma gwarantuje Państwu profesjonalną obsługę serwisową. W przypadku wystąpienia usterki i zgłoszeniu reklamacji, odwiedzi Państwa zespół serwisantów, w celu usunięcia usterki. Podejście takie, zapewnia Państwu pełen komfort użytkowania zakupionych w naszym sklepie produktów. Nie ma konieczności odsyłania towaru, całość naprawy realizowana jest w miejscu, gdzie zamontowany jest produkt.
Szczegóły na stronie "O mnie".
Wszystkie produkty dostępne na naszych aukcjach zapakowane są w sposób minimalizujący możliwość uszkodzenia ich podczas transportu. Mimo to nabywca ma obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera dostarczonego towaru/towarów pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zgodności dostawy z zamówieniem. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego na druku firmy transportowej oraz przesłanie protokołu na adres sklepu. Bez spisanego protokołu reklamacyjnego z kurierem, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu nie będą rozpatrywane.
Maksymalny czas realizacji zamówienia (od momentu wpłynięcia wpłaty na konto do wysłania przesyłki do Kupującego) wynosi 3 dni robocze. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez firmę kurierską. Zazwyczaj jednak towar wysyłamy tego samego dnia a czas realizacji zamówienia przez firmą kurierską to 24h.