Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

!!! KABEL DO ZASILACZA SAMSUNG 5,5/3,0+PINORG!!!

19-01-2012, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12.90 zł     
Użytkownik FUHWIECZOREK
numer aukcji: 2040643524
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 20-01-2012 10:43:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


O mnie | Moje komentarze | Moje aukcje
Przedmiotem aukcji są ORYGINALNE PRZEWODY do laptopów marki SAMSUNG wtyk 5,5mm/3,0mm + pin.
Sprzęt nowy, sprawny w 100%!!!

WTYK PASUJE DO: 

SAMSUNG
NC10, NC20, N110, N120, N130, N210, N310, NP-NC10, NP-ND10, Samsung Sens 630, Samsung Sens 820, Samsung Sens Pro 680, Samsung Sens Pro 850, Samsung VM-6000, MetroBook MetroBook LT, MetroBook VL, MPC (formerly MicronPC) TransPort GX, MPC (formerly MicronPC) TransPort GX+, MPC (formerly MicronPC) TransPort GX2, MPC (formerly MicronPC) TransPort GX3, MPC (formerly MicronPC) TransPort LT, MPC (formerly MicronPC) TransPort VX, MPC (formerly MicronPC) TransPort XT, MPC (formerly MicronPC) TransPort XT2, MPC (formerly MicronPC) TransPort ZX, Samsung Aquila X05 Series, Aquila X10 Series, Corona P30 Series, GT8000, 8100, GT8600, GT8600XT, GT8650, GT8650XT, GT8700, GT8700XT, GT8750, GT8750XT, GT8750XV, GT8800, GT8800XT, GT8800XV, GT8850, GT8850XT, GT8850XTD, GT8900, GT8900DXV, GT8900XTR, GT9000, GT9000 PRO, GT6330, GT6330XT, GT6360, GT6360XT, GT6400, GT6400XV, GT7000, GT7700, GT8910, GT8910KXV, P30, SN6000, VM8100XTD, VM8095, V8095CX, VM7600, VM7600CT, VM7700, VM7700XTD, VM8110CXTD, VM8110XTC, VM6000, VM6300, VM6300CT, VM7000, VM7550, VM7550CT, VM7650, VM7650CT, VM7650CXTD, VM8000, VM8080, VM8080CXT, VM8090, VM8090CT, VM8090CXTD, VM8100, VM8100CX, VM8100CXTD, X05, X10, X15, GS6000, GT6000, VM6000, GT7000, VM7000, GT8000, VM8000,
seria Sens: 630, 820, Pro 680, Pro 850,
seria Metrobook: LT, VL,
seria MPC (MicronPC) Transport: GX, GX+, GX2, GX3, LT, VX, XT, XT2, ZX,
seria Aquila: X05, X10, X15,
Corona P30,
T8000, 8100,
seria GS/GT: GS6000, GT6000, GT8000, GT8600, GT8600XT, GT8650, GT8650XT, GT8700, GT8700XT, GT8750, GT8750XT, GT8750XV, GT8800, GT8800XT, GT8800XV, GT8850, GT8850XT, GT8850XTD, GT8900, GT8900DXV, GT8900XTR, GT9000, GT9000 PRO, GT6330, GT6330XT, GT6360, GT6360XT, GT6400, GT6400XV, GT7000, GT7700, GT8910, GT8910KXV,
P30,
seria V/VM: VM6000, VM8100XTD, VM8095, V8095CX, VM7600, VM7600CT, VM7700, VM7700XTD, VM8110CXTD, VM8110XTC, VM6000, VM6300, VM6300CT, VM7000, VM7550, VM7550CT, VM7650, VM7650CT, VM7650CXTD, VM8000, VM8080, VM8080CXT, VM8090, VM8090CT, VM8090CXTD, VM8100, VM8100CX, VM8100CXTD,
SN6000,
A10, A10DX, A10XTC,
seria Armnote: CY23, CY25, CY27, GS6000,
seria GT: GT6000, GT6330, GT6330XT, GT6360, GT6360XT, GT6390XT, GT6400, GT6400XV, GT7000, GT7700, GT8000, GT8100, GT8600, GT8600XT, GT8650, GT8650XT, GT8700, GT8700XT, GT8750, GT8750XT, GT8750XV, GT8800, GT8800XT, GT8800XV, GT8850, GT8850XT, GT8850XTD, GT8900, GT8900DXV, GT8900XTR, GT8910, GT8910KXV, GT9000, GT9000 PRO,
M40, M40 Plus, M50, M60-Pro,
seria MetroBook: LT, VL,
seria NP: NP-Q35, NP-X1, NP-X1-1200, NP-X1-C003/SHK, NP-X11, NT-X1-C110, NT-X1-C120, P, P10, P20, P25, P27, P28, P28G, P29, P30, P35, P40, P45, P50, P50 Pro, Q1 Ultra Pro, Q1b Pro, Q30, Q30 Plus, Q35 Aura, Q35 Pro T5500 Bitasa, Q35 XIC 5500, Q35 XIH 2300, Q35 XIP 2300, Q35-T2300 Caderu, Q35-T2300 Cotezaa, Q40 Aura, Q45 Aura, Q70 Aura, R20 Aura, R40 Aura, R40 Plus, R50, R60-Aura, R65, R70-Aura,
seria Sens: 630, 690, 820, 830, 900, 950, Pro 680,
seria SPA: SPA-690E/E, SPA-690E/UK, SPA-830E/EUR, SPA-830E/UK, SPA-A10E/E, SPA-A10E/UK, SPA-P30, SPA-P30E, SPA-P30E/E, SPA-P30E/UK, SPA-T10/UK, SPA-T10E/EUR, SPA-V20E/E, SPA-V20E/UK, SPA-X10, SPA-X10/E, SPA-X10/UK, T10, V10, V20, V25,
seria VM: V8095CX, VM6000, VM6300, VM6300CT, VM7000, VM7550, VM7550CT, VM7600, VM7600CT, VM7650, VM7650CT, VM7650CXTD, VM7700, VM8000, VM8080, VM8080CXT, VM8090, VM8090CT, VM8090CXTD, VM8095, VM8095CX, VM8100, VM8100CX, VM8100CXTD, VM8100XTD, VM8110CXTD, VM8110XTC, X05, X06, X1, X10, X10Plus, X11, X11c, X11Pro, X15, X15Plus, X20, X22-Pro, X30, X460, X50, X60, X65-Pro, XT

Pasuje również do wszystkich innych zasilaczy z wtykiem 5.5mm/3.0mm + pin 

 

OPIS PRODUKTU

Zasialcz

do HP

Długość przewodu

Przewód zasilający o długości 1m.

Napięcie

100-240V

Rozmiar wtyczki

5,5 x 3,0mm + pin

Wyposażenie

filtr przeciwzakłóceniowy, organizer - rzep do spinania przewodu; przewody gotowe do wlutowania w płytkę zasilacza

KABEL WYPOSAŻONY JEST W FILTR PRZECIWZAKŁÓCENIOWY

ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE:

Łódź, Al. Politechniki 10/12

Radomsko, Żeromskiego 5

Ponadto na miejscu wymieniamy również przewody
w cenie 15 zł za usługę

Gwarancja 12 miesięcy!!!

INNE MOJE AUKCJE:

© PanelReklamowy

ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU W ŁODZI!
Al. Politechniki 10/12 Łódź
GG:[zasłonięte]139 83
Tel. 42 [zasłonięte] 41
[zasłonięte]@akw.com.pl





W razie pytań proszę o kontakt mailowy :)
Serdecznie zapraszam do licytacji - poniżej opis transportu:

Kontakt
  1. gg:[zasłonięte]13983
  2. tel: (042)[zasłonięte]689-10
  3. e-mail: [zasłonięte]@akw.com.pl
Formy transportu i płatności
  1. Wpłata na konto bankowe:
Deutsche Bank:
40 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0484408 [zasłonięte] 288101
    1. "Mediatech"
      Sklep komputerowy
      al. Politechniki 10 box 12
      Łódź
      czynny:
      pn-pt: 9:00 - 17:00
      sobota 10 - 14
    1. przesyłka pocztowa ekonomiczna: 9,50zł
  1. Odbiór osobisty
  2. Paczki
Wysyłka
  1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczki pocztowe priorytetowe lub listy polecone priorytetowe.
  2. O wysyłce klient informowany jest mailem.
  3. Zamówiony towar można również - po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) - odebrać w siedzibie firmy.
  4. Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu. W przypadku opóźnienia w dostawie prosi się o kontakt z urzędem pocztowym w Państwa miejscowości. Nie ma również możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
  5. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, konieczne jest otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
  6. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie dostarczyć o tym informację.
  7. Przesyłki nie są wysyłane firmami kurierskimi chyba, że klient sam przyśle do siedziby sklepu własnego przewoźnika. O fakcie tym należy dostarczyć informację przynajmniej na 24 godziny przed planowanym odbiorem.
Reklamacje i zwroty
  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  2. Na większość produktów zakupionych w sklepie F.U.H. Wieczorek udzielana jest gwarancja - według zasad określonych w opisie produktu.
  3. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrócony towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
  4. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
  5. Po otrzymaniu przesyłki gwarantuje się zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od jej odbioru. Zwracana kwota pomniejszana jest o koszt przesyłki.
  6. Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.
  7. Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc i używany nie podlega zwrotowi.
  8. Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: F.U.H. Wieczorek ul. Politechniki 10 box 12 90-130 Łódź. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do sklepu F.U.H. Wieczorek należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
  9. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  10. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  11. Reklamacji nie podlegają:
    1. uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięciami w sieci, wyładowaniami atmosferycznymi, używaniem niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
    2. uszkodzenia elementów szklanych,
    3. uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub niepowołane osoby trzecie,
    4. uszkodzenia powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada wytwórca i sprzedajacy, a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
    5. uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
  12. Towar przesłany do sklepu w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesienu do sprzętów nie spełniających tego warunku sklep zastrzega sobie prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji.
  13. W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep nie ponosi kosztów odesłania produktu.