Kaan Kaan: Barbarian's Blade to trójwymiarowa, dynamiczna gra akcji typu „hack & slash” powstała we francuskim studiu developerskim Eko Software (twórcy takich tytułów jak: Woody Woodpecker oraz Gift). Bohaterem rzeczonej produkcji jest młody barbarzyński wojownik, który musi odnaleźć „magiczną kulę” i ocalić swój świat przed złem. Do przejścia czeka 17 poziomów umiejscowionych w różnych środowiskach, w tym w miastach, w górach i na terenach Syrkoniennów. Na pokonanie czeka 27 typów przeciwników, w tym szkieletory, przeróżne duchy i krwiożercze rośliny oraz latające bestie, każdy z własnymi specjalnymi siłami i mocami (m.in. zamrażanie, trucie, zionięcie ogniem). Kaan zmierzy się też z kilkunastoma bossami, w tym dwoma gigantycznymi potworami oraz czarownikiem Tothumem Siptetem, władającymi potężnymi złymi siłami. Po drodze znajdzie szereg przedmiotów, które pomogą mu w walce. Mowa tu o sześciu rodzajach broni (m.in. topór, długi miecz czy młot bojowy), pięciu tarczach (każda dodaje Kaanowi nowe umiejętności, m.in. tygrysi skok) oraz ośmiu elementach zbroi. Podczas starć poza podstawowymi ruchami, ciosami czy blokiem, Kaan może też wykonać siedem combosów oraz cztery specjalne ataki. Na graczy, którzy okażą się wyjątkową biegłością w walce czeka Arena Walki, gdzie za pokonanie, dosłownie, hordy przeciwników wynagrodzeni zostaną dodatkowymi przedmiotami, elementami zbroi. Wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, grafika 32 MB. Spacecraft Spacecraft to gra zręcznościowa, w której gracz wciela się w rolę pilota futurystycznego pojazdu, przemierzając tunele i niszcząc hordy wrogo nastawionych robotów. Celem gracza jest zwycięstwo w turnieju statków kosmicznych rozgrywających się na różnorodnych i ciekawych arenach. Autorzy gry czerpali pomysły głównie z klasycznego hitu o nazwie Descent, natomiast poszczególne elementy rozgrywki i styl gry z Quake III: Arena oraz Unreal Tournament. Do dyspozycji graczy zostaje oddanych 16 broni. Tryb widoku na pole bitwy jest możliwy do przełączenia pomiędzy FPP a TPP w każdym momencie gry. Autorzy nie zapomnieli również o wielbicielach gier sieciowych. Grać można za pomocą lokalnej sieci LAN oraz Internet. Jak zapewniają twórcy, tryb multiplayer został bardzo dobrze zoptymalizowany i nawet wolniejsze łącza nie powinny zagrażać w przeprowadzaniu fascynującego pojedynku. Spacecraft obsługuje większość popularnych dziś kart graficznych. Dzięki systemowi automatycznej konfiguracji jakości efektów i grafiki w silniku, gracz, mający dobrą kartę 3D będzie mógł cieszyć się ze świetnych efektów a gracz, który ma słabszą kartę - z prędkości i wcale nie gorszej grafiki (relacja jakość/szybkość). Do finalnego produktu dołączono ponadto oficjalne edytory do gry, którymi posługiwali się autorzy, pluginy dla 3D Studio Max oraz kod źródłowy. Dzięki temu osoby znające język C będą mogły całkowicie zmodyfikować grę, graficy będą mogli stworzyć nowe modele i mapy, pozostałe osoby - modyfikować parametry gry w edytorze skryptów. Wymagania sprzętowe: Procesor 600 MHz, 32 MB RAM, grafika 32 MB RAM. Obydwie gry na 1 CD z CD-Action 04/2005 – stan CD 5/6. Na CD dodatkowo Tipsomaniak 2005. Real foto. |
|
|
|
|