Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KA KURO NOWA TWARZ SUDOKU GRA PC LOGIKA MATEMATYKA

08-07-2012, 11:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik ajacek2
numer aukcji: 2450098891
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 9   
Koniec: 06-07-2012 21:38:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KA KURO NOWA TWARZ SUDOKU GRA PC LOGIKA MATEMATYKA

GRA FABRYCZNIE NOWA, FOLIA, PUDELKO, W POLSKIEJ WERSJI KINOWEJ

KUPUJ WIECEJ, WARTO  ZA PRZESYLKWE PLACI SIE TYLKO JEDEN RAZ

Kakuro to numeryczna krzyżówka. Stwarza większe wyzwania niż sudoku. Polega na wpisywaniu cyfr od 1 do 9 tak, aby zsumowały się do określonej liczby w danej kolumnie i wierszu. Stosuje się też dodatkowe ograniczenia. W jednym wierszu lub kolumnie nie mogą się powtarzać takie same cyfry.

Dzięki programowi Niezwykłe KAKURO możesz, podobnie jak miliony ludzi na świecie, zmierzyć się z tym fenomenem rozrywek umysłowych.

Program Niezwykłe KAKURO zawiera ogromną ilość plansz do rozwiązania i wiele funkcji, które uatrakcyjnią korzystanie z programu.

Program Perfekcyjne KAKURO oferuje 10 odmian kakuro oraz łącznie 10 000 plansz, które dostarczą inteligentnej rozrywki oraz pożywki dla umysłu. Dodatkowo sam możesz stworzyć dowolną ilość własnych kakuro.

Wspaniałe możliwości:

  • kilka poziomów trudności
  • wybór lub losowanie plansz
  • wpisywanie notatek (funkcja "ołówka")
  • zegar zliczający czas gry
  • obsługa wielu graczy
  • zestawienia i statystyki wyników
  • zapisywanie częściowego rozwiązania z możliwością powrotu
  • drukowanie plansz, aby rozwiązać je klasycznie - na kartce papieru
  • wysyłanie plansz do rodziny i przyjaciół za pomocą e-mail
  • kreator własnych plansz

Użyteczne funkcje:

  • wyświetlanie podpowiedzi
  • podświetlanie źle wpisanych cyfr
  • podpowiadanie kolejnych ruchów
  • cofanie i powtarzanie ruchów
  • sprawdzanie prawidłowości rozwiązania
  • automatyczne rozwiązywanie (solver)