K-SEAL
Do zastosowania we wszystkich typach silników chłodzonych cieczą.
SZCZEGÓLNIE STOSOWANY:
Możliwość mieszania z wszystkimi typami płynów chłodzących. Brak potrzeby płukania zarówno przed jak i po użyciu K-SEAL. Naprawa z użyciem K-SEAL gwarantuje trwały efekt po pierwszym zastosowaniu bez potrzeby ponownego użycia.
SPOSÓB UŻYCIA:
236ml wystarcza na 20l płynu chłodzącego.
OPIS MOJEJ OSTATNIEJ AWARII:
Oto ostatni przypadek jaki mi się przydarzył Landrover Freelander typowy problem opisywany na forach. Pęczniejące węże podwyższona temperatura wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego para z wydechu diagnoza – problem z uszczelką głowicy wlałem K-SEAL l problem znikl , nie po 1-3 min jak mówią w reklamie ale 15 min załatwiło sprawę.
Również koledzy na forach internetowych zarówno w UK jak i USA wypowiadają się o tym specyfiku bardzo pochlebnie.
Poniżej zamieszczam film pokazujący jak to działa.
KLIKNIJ
EMAIL KONTAKT: [zasłonięte]@wp.pl
Dodano 2[zasłonięte]012-04 14:52Jest to ceramizer ktory naprawia nawet pekniete bloki,łata uszczelke glowicy przy rozsczelnosci do 0.75mm Zastosowalem go u siebie gdzie gaz spalinowy dostawal sie do ukladu chlodzacego i jak narazie po 3dniach wyglada dobrze,bez dymku ubytku wody,weze miekkie. Uzywa ktos przez dluzszy okres? jak podaje producent wypelnienie tym samym naprawa jest na stale.
Dodano 2[zasłonięte]012-04 21:58www.umserwis.fora.pl