Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

K-750 po kompleksowym remoncie (Dniepr, Ural)

12-02-2014, 8:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 999 zł     
Użytkownik Marcin80d
numer aukcji: 3928312299
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 1939   
Koniec: 12-02-2014 07:34:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam do sprzedania motocykl K-750M z 1966 roku. Motocykl został zakupiony od handlarza w 2009 i w przeciągu 1,5 roku był remontowany wyłącznie moimi rękoma.
Motocykl sprzedaję w takiej a nie innej cenie gdyż, są to koszty poniesione licząc od zakupu bazy remontowej do samego przyklejenia emblematów „Gwardii” na baku i koszu. Cena ta nie obejmuje jedynie mojej pracy liczonej w setkach roboczo-godzin.
Sprzedaję ten motocykl, bo buduję dom, a ponad to mam jeszcze inne motocykle, którymi nie mam czasu jeździć.

Wszystkie opisane poniżej fakty z remontu jestem w stanie potwierdzić stosownymi oględzinami. Posiadam wiele rachunków i zapisków z przeprowadzonego remontu. Dostępna jest również bogata galeria zdjęć z niemal każdej przeprowadzonej czynności.

Co obejmował remont? Najłatwiej było by mi napisać, że wszystko ale po kolei:

SILNIK:
- krater szkiełkowany,
- tłoki polskiej firmy Almot,
- zawory Paradowkich,
- wał korbowy regenerowany w znanej poznańskiej firmie MarTom,
- wszystkie łożyska firmy SKF, łożysko tylnej podpory rolkowe,
- uszczelnienie tylnej podpory przetoczone na Simmering
- głęboka aluminiowa miska olejowa z magnesami,
- wydech nowy chromowany od Hartmana,
- gaźniki K302 (nowe),
- filtr powietrza przerobiony na suchy samochodowy,
- całe sprzęgło nowe.

SKRZYNIA
- skrzynia po kapitalnym remoncie, skrzynia sprawuje się idealnie,
- sprzęgiełko z poliuretanu czerwonego,
- nowe łożyska SKF-u i nowe uszczelniacze,
- nowy „piesek” startera.

DYFER:
- wymienione wszystkie łożyska na SKF,
- igiełki również z SKF-u,

RAMA:
- wypiaskowana,
- lakierowana proszkowo na pełny połysk, kolor czarny,
- wszystkie chromy nowe robione w galux.pl,

BLACHY:
- piaskowane,
- ocynkowane (łącznie z bakiem),
- bak zabezpieczony antykorozyjnie od wewnątrz żywicą epoksydową,
- lakier i podkład epoksydowy (dwuskładnikowy) lakierowany u lakiernika samochodowego
- kolor czarna perła,
- podwozie wózka oraz błotniki dodatkowo zabezpieczone „barankiem”.

ELEKTRYKA
- przerobiona na 12V z "minusem" na ramie,
- wykonana od początku nowymi przewodami, lutowane i zaciskane końcówki,
- aparat zapłonowy firmy Promoto (Dzik),
- cewka WN i przewody od Cinquecento,
- stacyjka od MZ-ki
- regulator napięcia polskiej firmy APE,
- prawie wszystkie żarówki zastąpione LED-ami, poza światłem mijania,
- akumulator żelowy,
- wkład lampy z Jelcza/Wołgi,
- elektryka wózka odpinana na wtyczce, daje możliwość jazdy solo,

ZAWIESZENIE
- przód zregenerowany
- tylne amory przerobione na 126p,
- wszystkie gumy nowe

WYPOSAŻENIE
- opony MIAST H02 i DURO na zapasie i tyle,
- dętki wzmacniane,
- felgi opon piaskowane i pomalowane proszkowo,
- nowe szprychy,
- nowe fotele i plandeka kosza,
- nowe szczęki hamulcowe,
- wszystkie linki nowe,
- wszystkie elementy metalowe takie jak cięgna, dźwignie i śruby ocynkowane,
- śruby podwozia, wózka i ramy nierdzewne

Do zapoznania się z historią remontu tego motocykla zapraszam tutaj (wklej link w pasek przeglądarki):


http://redmotorz.eu/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=83&Itemid=557

Aby obejrzeć galerie zdjęć i filmów proszę kliknąć w poniższe linki. W mojej galerii picasa znajdziesz więcej zdjęć z różnych zlotów potwierdzających fakt, że motocykl ten robiłem dla siebie, a nie na handel.

https://www.youtube.com/watch?v=P_moNHlEUuA


https://www.youtube.com/watch?v=qvc8b7lxY_g

 

https://www.youtube.com/watch?v=bP45f1EoWK0


https://picasaweb.google.com/103[zasłonięte]992777[zasłonięte]946057/ProjektKatarzyna

 

Pod linkiem mój artykuł we wrześniowym kwartalniku "Swoimi Drogami" o tym jak kupić radziecki motocykl. Zapraszam do lektury. (kliknij link i pobierz plik pdf na komputer [4.67MB])

 

Podsumowując.
Motocykl jest w doskonałym stanie technicznym jak i wizualnym. Prezentuje się tak jak na zdjęciach, a nawet lepiej. Jeśli chcesz wzbudzić sensację na ulicy to ten motor nadaje się do tego idealnie. Od siebie dodam, że po pewnym czasie jest to nawet męczące. Mam tu na myśli pytania typu: "A to Junak?" lub "Ile pali taki Iż?" itp.
Jeśli masz jakieś pytania dzwoń.

605 [zasłonięte] 063

Marcin

 







Dodano 2[zasłonięte]013-12 13:21
Odpowiedzi na dotychczas zadane pytania:

1. To jest kaśka z krótką ramą lecz przystosowaną już do skrzyni dnieprowej ze wstecznym. Za dodatkową dopłatą mogę dorzucić taką skrzynkę wyremontowaną, z mosiężnym wyciskiem sprzęgła lecz bez opcji jej założenia (nie mam na to już czasu). Istotnie na niektórych zdjęciach widać skrzynie dnieprową ale teraz jest założona oryginalna.

2. Stopka boczna i centralna jest odpięta bo w motocyklu z koszem jest niepotrzebna. Dostępne za dopłatą.

3. To gniazdo przy tylnym odciągu służy do szybkiego odpięcia elektryki wózka. Solówkę można zrobić w 10 minut.

4. Cena jest do negocjacji ale rozsądnej. Za połowę ceny nie sprzedam.

5. Uchwyty klamek hamulca i sprzęgła są istotnie lekko skorodowane. Wynika to z faktu, że kupiłem je jako nowe już pochromowane. Niestety chrom był ze "związku radzieckiego" i tak skorodował. Nie wymieniałem tego bo wiązało by się to ze zdjęciem gumek kierownicy.

6. W galerii picasa są aktualne zdjęcia motocykla z grudnia. Proszę patrzeć na daty.

7. W promocji mogę dorzucić parę części zamiennych do tego dolniaka. Na pewno mam regulator napięcia ERNAP-2s (ten już kultowy :-) oraz nowy wałek rozrządu. Reszty muszę poszukać.

8. Tapicerka jest nowa, zrobiona od podstaw. To nie jest regenerowany szrot. Plandeka też jest nowa, gruba od polskiego producenta.

 

9. Nie interesuje mnie zamiana.

 

10. Spalanie od 6 do 10 l/100km w zależności od ustawień gaźników i obciążenia.

 

11. Błagam, nie pytajcie czy oddam za 8 tysięcy, bo to zaczyna być irytujące.

 

12. Jeśli jesteś z daleka i wahasz się czy do mnie przyjechać. Zadzwoń, pogadamy, postaram się zrobić każde interesujące Cię zdjęcie wybranego elementu. Niczego nie ukrywam i nic nie chcę zataić.

 

13. To nie jest Dniepr. Na temat dyskusji o różnicach pomiędzy Dnieprem a K-750 zapraszam na forum.redmotorz.eu. Jestem tam pod nickiem "marcysd".