Mam do sprzedania motocykl K-750M z 1966 roku. Motocykl został zakupiony od handlarza w 2009 i w przeciągu 1,5 roku był remontowany wyłącznie moimi rękoma. Motocykl sprzedaję w takiej a nie innej cenie gdyż, są to koszty poniesione licząc od zakupu bazy remontowej do samego przyklejenia emblematów „Gwardii” na baku i koszu. Cena ta nie obejmuje jedynie mojej pracy liczonej w setkach roboczo-godzin. Sprzedaję ten motocykl, bo buduję dom, a ponad to mam jeszcze inne motocykle, którymi nie mam czasu jeździć.
Wszystkie opisane poniżej fakty z remontu jestem w stanie potwierdzić stosownymi oględzinami. Posiadam wiele rachunków i zapisków z przeprowadzonego remontu. Dostępna jest również bogata galeria zdjęć z niemal każdej przeprowadzonej czynności.
Co obejmował remont? Najłatwiej było by mi napisać, że wszystko ale po kolei:
SILNIK: - krater szkiełkowany, - tłoki polskiej firmy Almot, - zawory Paradowkich, - wał korbowy regenerowany w znanej poznańskiej firmie MarTom, - wszystkie łożyska firmy SKF, łożysko tylnej podpory rolkowe, - uszczelnienie tylnej podpory przetoczone na Simmering - głęboka aluminiowa miska olejowa z magnesami, - wydech nowy chromowany od Hartmana, - gaźniki K302 (nowe), - filtr powietrza przerobiony na suchy samochodowy, - całe sprzęgło nowe.
SKRZYNIA - skrzynia po kapitalnym remoncie, skrzynia sprawuje się idealnie, - sprzęgiełko z poliuretanu czerwonego, - nowe łożyska SKF-u i nowe uszczelniacze, - nowy „piesek” startera.
DYFER: - wymienione wszystkie łożyska na SKF, - igiełki również z SKF-u,
RAMA: - wypiaskowana, - lakierowana proszkowo na pełny połysk, kolor czarny, - wszystkie chromy nowe robione w galux.pl,
BLACHY: - piaskowane, - ocynkowane (łącznie z bakiem), - bak zabezpieczony antykorozyjnie od wewnątrz żywicą epoksydową, - lakier i podkład epoksydowy (dwuskładnikowy) lakierowany u lakiernika samochodowego - kolor czarna perła, - podwozie wózka oraz błotniki dodatkowo zabezpieczone „barankiem”.
ELEKTRYKA - przerobiona na 12V z "minusem" na ramie, - wykonana od początku nowymi przewodami, lutowane i zaciskane końcówki, - aparat zapłonowy firmy Promoto (Dzik), - cewka WN i przewody od Cinquecento, - stacyjka od MZ-ki - regulator napięcia polskiej firmy APE, - prawie wszystkie żarówki zastąpione LED-ami, poza światłem mijania, - akumulator żelowy, - wkład lampy z Jelcza/Wołgi, - elektryka wózka odpinana na wtyczce, daje możliwość jazdy solo,
ZAWIESZENIE - przód zregenerowany - tylne amory przerobione na 126p, - wszystkie gumy nowe
WYPOSAŻENIE - opony MIAST H02 i DURO na zapasie i tyle, - dętki wzmacniane, - felgi opon piaskowane i pomalowane proszkowo, - nowe szprychy, - nowe fotele i plandeka kosza, - nowe szczęki hamulcowe, - wszystkie linki nowe, - wszystkie elementy metalowe takie jak cięgna, dźwignie i śruby ocynkowane, - śruby podwozia, wózka i ramy nierdzewne
Do zapoznania się z historią remontu tego motocykla zapraszam tutaj (wklej link w pasek przeglądarki):
http://redmotorz.eu/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=83&Itemid=557
Aby obejrzeć galerie zdjęć i filmów proszę kliknąć w poniższe linki. W mojej galerii picasa znajdziesz więcej zdjęć z różnych zlotów potwierdzających fakt, że motocykl ten robiłem dla siebie, a nie na handel.
https://www.youtube.com/watch?v=P_moNHlEUuA
https://www.youtube.com/watch?v=qvc8b7lxY_g
https://www.youtube.com/watch?v=bP45f1EoWK0
https://picasaweb.google.com/103[zasłonięte]992777[zasłonięte]946057/ProjektKatarzyna
Pod linkiem mój artykuł we wrześniowym kwartalniku "Swoimi Drogami" o tym jak kupić radziecki motocykl. Zapraszam do lektury. (kliknij link i pobierz plik pdf na komputer [4.67MB])
Podsumowując. Motocykl jest w doskonałym stanie technicznym jak i wizualnym. Prezentuje się tak jak na zdjęciach, a nawet lepiej. Jeśli chcesz wzbudzić sensację na ulicy to ten motor nadaje się do tego idealnie. Od siebie dodam, że po pewnym czasie jest to nawet męczące. Mam tu na myśli pytania typu: "A to Junak?" lub "Ile pali taki Iż?" itp. Jeśli masz jakieś pytania dzwoń.
605 [zasłonięte] 063
Marcin
|