Cel: Rozwijanie świadomości – obserwowanie samego siebie w lusterku.
Metoda: Pozwól dziecku na obserwowanie i rozpoznanie samego siebie w lusterku.
Cel: Ćwiczenie zmysłu słuchu i uwagi – obserwacja reakcję dziecka na dźwięk.
Metoda: W środku Patryk znajduje się grzechotka.Przyciśnij,potrząśnij, zaszeleść Patrykiem,a zderzak wytworzy dźwięk. Obserwuj czy wzrok Twojego dziecka podąża za dźwiękiem.
Cel: Tryb muzyczny- relaks dziecka.
Metoda: Ustaw lokomotywę pociągu na tryb muzyczny. Poklep lokomotywę, żeby aktywować muzykę i efekty dźwiękowe. Muzyka ćwiczy zmysł słuchu dziecka i poczucie rytmu. Jak również kształtuje pozytywne emocje.
Cel: Tryb snu- pomaga dziecku zasnąć.
Metoda: Nastaw lokomotywę na tryb snu. Odegra ona kołysankę i sprawi ,że dziecko będzie śpiące i pomoże mu dobrze zasnąć.
Cel: Czas na brzuszku
Metoda:Połóż dziecko na brzuszku na łóżku z lusterkiem na przeciw niego. Dzięki temu dziecko będzie ćwiczyć górną część mięśni, co przygotuje go do raczkowania i turlania.
Cel: Ćwiczenie motoryki małej – chwytanie Patryka i innych małych części.
Metoda: Zachęć dziecko do chwycenia Patryka obiema rączkami prawą i lewą.
Cel: Ćwiczenie motoryki małej – przewracania stron i klepanie.
Metoda: Zachęć dziecko do przewracania (zamykania) szeleszczących drzwi i okien.
Cel: Koordynacja oko-ręka – umieszczanie Patryka w kieszonce.
Metoda: Zachęć dziecko do umieszczania Patryka w kieszonce z przodu lusterka.
Cel: Ćwiczenia poznawcze – wskazywanie kolorów.
Metoda: Nazwij kolor i zachęć dziecko do wskazania tego koloru.
Cel: Ćwiczenia poznawcze – nauka cech charakterystycznych twarzy i części ciała.
Metoda: Naucz dziecko cech charakterystycznych twarzy i części ciała używając lokomotywy Patryka.
Cel: Ćwiczenia poznawcze- wskazywanie cech charakterystycznych twarzy i części ciała.
Metoda: Nazwij cechę charakterystyczna twarzy lub część ciała , zachęć dziecko aby je wskazało.
|
Kliknij na zdjęcie aby zapoznać się z produktami K's Kids
|
|
|