Rolki Radical 100 wyznaczają standardy w dziedzinie rolkarstwa treningowego. Płoza Longmount 400 i 100 mm kółka na łożyskach TwinCam ILQ-9, a także niska cholewka Radical i K2 Softboot tworzą połączenie idealne, zapewniając użytkownikowi produkt najwyższej jakości.
Rolki z rodziny K2 Training są zaprojektowane dla rolkarzy, którzy sprzętu używają jako główne narzędzie do ćwiczeń i wszystkich, którzy na ośmiu kółkach pragną poczuć prawdziwą moc podczas jazdy. Idealne na maratony i różnego typu jazdy długodystansowe - jedno spojrzenie na linię treningową rolek K2 i staje się jasne, dlaczego konkurencja cały czas próbuje dogonić nasze rolki.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie SportXXL posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta .Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu SportXXL (najczęściej faktura lub paragon). Sklep SportXXL działa na zasadzie "door to door", co oznacza, że pokrywamy koszty dostawy uszkodzonego produktu do naszego serwisu oraz koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta. Sprzęt wraz z kopią faktury/paragonu, wnioskiem reklamacyjnym, w którym należy opisać zauważoną usterkę oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres:
Magazyn Sport XXL Sp. Z o.o.,
ul. Krawczyka 1,
43-190 Mikołów.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania naszego numeru klienta.
Produkt należy odesłać do nas firmą kurierską DHL, powołując się na nasz numer klienta, zamawiając "standardową, krajową usługę kurierską z doręczeniem do odbiorcy na następny dzień roboczy". Przy zamawianiu kuriera prosimy pamiętać, że firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Przesyłki dostarczone do nas w innym trybie nie będą przez nas odbierane.
Numer telefonu do najbliższego oddziału firmy kurierskiej można odnaleźć na stronie: www.dhl