KULER LONG LIFE to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, koncentrat płynu do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
ZAPEWNIA OPTYMALNĄ TEMPERATURĘ PRACY:Specjalnie opracowana receptura latem chroni silnik przed przegrzaniem, a zimą przed zamarzaniem.
PEŁNA OCHRONA SILNIKA PRZEZ 5 LAT LUB 150 TYS. KM: Doskonały pakiet inhibitorów złożony z kwasów karboksylowych z dodatkiem specjalnych inhibitorów korozji i środków antypiennych zabezpiecza silnik. Zapewnia pełną ochronę silnika przez 5 lat lub 150 tys. kilometrów, także gdy mieszamy go z innymi płynami o przedłużonej żywotności.
DO WSZYSTKICH TYPÓW CHŁODNIC:KULER Long Life -35°C może być stosowany we wszystkich rodzajach chłodnic, zwłaszcza aluminiowych oraz mieszany z innymi płynami równie wysokiej jakości, niezależnie od koloru.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGICZNIE, NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI RECEPTURA:KULER Long Life -35°C spełnia rygorystyczne normy amerykańskie ASTM D 3306 i ASTM D 2570. Najwyższą jakość płynu KULER Long Life -35°C potwierdza Certyfikat Zgodności wg normy PN-C-40007 wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
MARKA K2 ZOSTAŁA WYRÓŻNIONA ZŁOTYM MEDALEM KONKURSU LAUR KONSUMENTA W LATACH 2[zasłonięte]006-20, JAKO MARKA CIESZĄCA SIĘ NAJWIĘKSZYM UZNANIEM KONSUMENTÓW.
ZAWARTOŚĆ:Glikol monoetylenowy, specjalny pakiet inhibitorów korozji i środków przeciwkawitacyjnych, Bitrex.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. Usuń zużyty płyn chłodniczy i przepłucz układ wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic (np. K2 Radiator Flush).
2. Wymieszaj KULER Long Life koncentrat i wodę w proporcji 1:1 i napełnij układ przygotowanym roztworem.
3. Uruchom silnik i odpowietrz układ chłodzenia.
4. Po ochłodzeniu dopełnij płynem do poziomu między MIN a MAX na zbiorniczku wyrównawczym.
UWAGA: Koncentrat zawsze należy rozcieńczać z wodą w proporcji 1:1, aby uzyskać temperaturę zamarzania -35°C lub w proporcji 1 litr KULERA Long Life na 0,5 litra wody, aby uzyskać około -50°C. Nie należy wlewać do chłodnicy czystego koncentratu.
UWAGA:Częstotliwość wymiany płynu określa instrukcja obsługi samochodu. Zwykle jest to co 60 000 km lub co 3 lata.
POJEMNOŚĆ: 1 l