KULER Long Life -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
ZAPEWNIA OPTYMALNĄ TEMPERATURĘ PRACY: Specjalnie opracowana receptura latem chroni silnik przed przegrzaniem, a zimą przed zamarzaniem.
PEŁNA OCHRONA SILNIKA PRZEZ 5 LAT BEZ LIMITU KM: Doskonały pakiet inhibitorów złożony z kwasów karboksylowych z dodatkiem specjalnych inhibitorów korozji i środków antypiennych zabezpiecza silnik. Zapewnia pełną ochronę silnika przez 5 lat bez limitu kilometrów, także gdy mieszamy go z innymi płynami o przedłużonej żywotności.
DO WSZYSTKICH TYPÓW CHŁODNIC: KULER Long Life -35°C może być stosowany we wszystkich rodzajach chłodnic, zwłaszcza aluminiowych oraz mieszany z innymi płynami równie wysokiej jakości, niezależnie od koloru.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGICZNIE, NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI RECEPTURA: KULER Long Life -35°C spełnia rygorystyczne normy amerykańskie ASTM D 3306 i ASTM D 2570. Najwyższą jakość płynu KULER Long Life -35°C potwierdza Certyfikat Zgodności wg normy PN-C-40007 wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
Marka K2 została wyróżniona Złotym Medalem Konkursu Laur Konsumenta 2009, jako marka ciesząca się największym uznaniem konsumentów.
ZAWARTOŚĆ: glikol etylenowy, zestaw środków smarnych, dodatki antykorozyjne, Bitrex.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. Usuń zużyty płyn chłodniczy i przepłucz układ wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic (np. K2 Radiator Flush).
2. Wymieszaj KULER Long Life koncentrat i wodę w proporcji 1:1 i napełnij układ przygotowanym roztworem.
3. Uruchom silnik i odpowietrz układ chłodzenia.
4. Po ochłodzeniu dopełnij płynem do poziomu między MIN a MAX na zbiorniczku wyrównawczym.
Uwaga: Koncentrat zawsze należy rozcieńczać z wodą w proporcji 1:1, aby uzyskać temperaturę zamarzania -35°C lub w proporcji 1 litr KULERA Long Life na 0,5 litra wody, aby uzyskać około -50°C. Nie należy wlewać do chłodnicy czystego koncentratu.
Uwaga: Częstotliwość wymiany płynu określa instrukcja obsługi samochodu. Zwykle jest to co 60 000 km lub co 3 lata.