Jeśli Twoje TDI ciężko odpala na ciepłym silniku
należy poprawić mapy startowe ... Zapraszamy !
Jeżeli zauważyliście Państwo że Wasze auto z silnikiem diesla 1.9 TDI lub 2.0 TDI 140 KM - źle odpala na rozgrzanym silniku i problem ustępuje po ostygnięciu - to znaczy że możemy Państwu pomóc!
Najprawdopodobniej przyczepną tego zjawiska "trudnego palenia na ciepłym silniku" jest wadliwie napisana mapa startowa / zapalania.
Działa ona prawidłowo dopóki auto jest nowe a później zaczyna coraz gorzej zapalać i zjawisko się pogłębia... Chorują na to nie tylko auta z dużym przebiegiem ale również te z mniejszym ale użytkowane w mieście i wielokrotnie odpalane w ciągu każdego dnia.
Dolegliwość tą jesteśmy w stanie naprawić na miejscu, czas realizacji zależny od sposobu programowania komputera w Waszym aucie - waha się od 30 minut do 1,5h.
Powyższa wada występuje zarówno w autach starszych roczniki od. 96-97 Golf , Passat, Sharan, Polo, Seat Toledo , Leon, Ibiza , Alhambra , Audi i Skoda różne modele z silnikami 1.9 i 2.0 TDI zarówno na pompie rozdzielaczowej VP37 jak i w nowszych konstrukcjach wyposażonych w system "PD" pompowtryskiwaczy.
Występuję również w silnikach 2.5 TDI V6 - jednak bardzo rzadko obsługujemy te jednostki napędowe.
Zobacz nasz film :
Golf V 1.9TDI 105 KM
Dlaczego warto poprawić ciężkie zapalanie na ciepłym silniku ? :
1. Trochę wstyd jak auto kręci długo pod centrum handlowym i nie może odjechać - chociaż nie jest stare i dobrze się prezentuję. Co znajomi powiedzą .. ?!
2. Czysto praktyczne względy: szkoda rozrusznika , akumulatora, koła dwumasowego i w ogóle całego silnika, proces zapalania trwa długo i najczęściej jak auto w końcu zapali to występuje przy tym gwałtowne szarpnięcie.
Takie szarpanie niszczy nie tylko drogie koło dwumasowe ale nawet poduszki amortyzujące pod silnikiem - więc nie warto oszczędzać tylko jak najszybciej usunąć przyczynę złego zapalania.
Co obejmuje ta aukcja?
W ramach tej aukcji sprzedawana jest usługa zmian w programie sterującym pracą silnika. Sprawi ona, że silnik będzie tak samo dobrze zapalał zarówno zimny jak i rozgrzany !
Obsługiwane marki samochodów
Volkswagen, Audi, Skoda, Seat silniki 1.9 i 2.0 TDI ( EDC16 140KM)
Jak to robimy ?
W nowszych autach od 2001r. ( niektóre już od 2000r.) zmiana oporgramownia trwa klikanaście minut (do 30) natomiast auta zaopatrzone w starszy sterownik poprzednik EDC15, proces trwa około 1- 1,5 h ze względu na konieczność lutowania.
_____________________________________________________
Można też na odległość ...
UWAGA ! Jeżeli Państwo mieszkają daleko - możecie przysłać sam komputer do naprawy mapy zapalania - po ponownym zamontowaniu w aucie będzie już zapalało prawidłowo.
Niestety nie przeprowadzamy tej usługi na odległość w autach z komputerem EDC16 takich jak Golf V, Passat B6, Caddy II, Octavia II, Toledo III, Altea itd. - jedynie na miejscu.
ZAPRASZAM ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE !