Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JuStock 45A ESC REGULATOR

24-01-2014, 1:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 198 zł     
Użytkownik mbogutyn
numer aukcji: 3871639600
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 15   
Koniec: 24-01-2014 00:57:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE TECHNICZNE

prąd ciągły: 45A; maksymalny chwilowy prąd rozładowania: 260A; BEC: 6v / 2A; ilość ogniw LiPo: 2-3; ilość ogniw NiCd/NiMH: 4-9; waga: 59g (bez wiatraczka); wymiary: 33.5x28x31.5mm (z wiatraczkiem)

OPIS

Regulatory serii JuStock przeznaczone są do sterowania silników bezszczotkowych z zasilaniem LiPo lub NiMH. Silnik bezszczotkowy może być z sensorem lub bez. Układem elektronicznym steruje mikroprocesor. Regulator wyposażono w blokadę timingu (0°) przeznaczoną do klas STOCK.Oprogramowanie regulatora umożliwia ustawienie licznych parametrów pracy. Dzieki temu regulatory nadają się do wielu zastosowań w modelach samochodów. Oferują one maksymalną skuteczność przy prawidłowym dopasowaniu parametrów układu napędowego. 

WŁAŚCIWOŚCI

• przeznaczone do silników bezszczotkowych z sensorem lub bez
• regulator pracuje dalej mimo utraty sygnału sensora
• łagodny start i liniowa charakterystyka pracy
• taktowany BEC do wysokich obciążeń
• timin ustawiony na ZERO dla klas STOCK
• aktualizację oprogramowania umożliwia gniazdo USB
• łatwe programowanie poprzez przyciski, alternatywne możliwości programowania poprzez zastosowanie karty programatora lub programatora LCD
• kompatybilny z mechanicznymi systemami hamowania
• wodo- i pyłoszczelny

Parametry programowalne:
• tryb pracy (tylko do przodu, do przodu i do tyłu, tryb Rock Crawler)
• tryb jazdy do tyłu czterostopniowy
• tryb pracy hamulaca (5 stopni ABS, 8 stopni Drag Brake, 4 stopnie Initial Brake)
• sposób startu (9 stopni od łagodnego do szybkiego)
• funkcje bezpieczeństwa (rozładowanie, przegrzanie, utrata sygnału, zablokowanie silnika

GRUPA DOCELOWA

zaawansowani & profesjonaliści