Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jurek-Stępień - Strategie rozwoju

16-08-2014, 4:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4430951845
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-08-2014 04:43:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Jurek-Stępień - Strategie rozwoju
ISBN: 837[zasłonięte]0017
Wymiar: 170 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 150
Ocena: Bardzo dobry
Waga: 0,27 kg
Indeks: 0165/48/0012
Rok wydania: 2003
Autor: Jurek-Stępień Stefania (red.)
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Stan: Używana

Opis książki

Metody analizy - przykłady
Dynamiczny charakter zmian zachodzących w otoczeniu polskich przedsiębiorstw zmusza każde z nich do poszukiwania własnej, niepowtarzalnej ścieżki rozwoju. Konkurencyjność dotyczy bardzo wielu problemów, z których na szczególną uwagę zasługują umiejętności przetrwania i stabilnego rozwoju w warunkach liberalizacji rynków, wzrostu konkurencji oraz jej umiędzynarodowienia. Do głównych umiejętności, jakie powinny posiadać przedsiębiorstwa, należą niewątpliwie: zdolność właściwej oceny własnej sytuacji, czyli pozycji strategicznej, oraz umiejętność sformułowania właściwej strategii rozwoju. Wnikliwe rozpoznanie istniejących zależności i powiązań wymaga zastosowania rożnych metod analizy otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa (makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego) i analizy wewnętrznej (zasobów i umiejętności) oraz właściwego ich doboru. Nie jest to możliwe bez dobrej znajomości tych metod, a przede wszystkim bez rozpoznania ich zalet i ograniczeń w kontekście wykorzystania ich wyników przy rozwiązywaniu problemów strategicznych. Szczególnie pomocne w tym zakresie są doświadczenia praktyczne prezentowane w trakcie analizy przypadków dotyczących polskich przedsiębiorstw.
Celem opracowania jest utrwalenie i poszerzenie wiedzy w zakresie wyboru strategii rozwojowych przedsiębiorstw oraz – za pomocą prezentowanych przykładów – zwrócenie uwagi na praktyczne aspekty wykorzystania wybranych metod analizy strategicznej. Zaprezentowane przykłady sektorów i przedsiębiorstw wskazują na różne problemy strategiczne i potrzebę doboru właściwych metod analizy, które mogą być pomocne w ich rozwiązywaniu. Formułowane przez autorów wnioski dotyczą przede wszystkim przydatności prezentowanych metod. Nie należy ich traktować jako pewnego rodzaju ekspertyz dotyczących sytuacji rozpatrywanych sektorów i przedsiębiorstw. Ekspertyzy takie nie są bowiem możliwe bez posługiwania się informacjami pochodzącymi bezpośrednio z przedsiębiorstw, z których nie korzystano.

Uwagi:


Książka zawiera pieczątki i adnotacje pobiblioteczne. Lekkie zagniecenia w rogu oprawy.
Zobacz także...