Zobacz wszystkie EKSPRESY JURA
Wyślij wiadomość tekstową, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą lub wyśle e-mailem fachową odpowiedź w ciągu kilku godzin.
[zasłonięte]@ekspresyjura.pl
Jeżeli chcesz uzyskać odpowiedź natychmiast pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu.
tel. 0 602 [zasłonięte] 644 (w godzinach od 9.00 do 22.00)
Promocja i Handel Hurt-Detal Broda Jarosław 39-124 Iwierzyce Wiśniowa 19 NUMER KONTA: PKO BP 50 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]4050002 [zasłonięte] 000793
Firma Broda e-Shops System to firma, która od zawsze proponuje swoim Klientom produkty o wysokiej jakości i niepowtarzalnym designie.
Działamy na rynku od 1996 roku i przez ten okres umacniamy się jako dostawca produktów tzw. PREMIUM.
W swej ofercie posiadamy ekskluzywne produkty znanych i uznanych producentów marek.
W 2007 roku rozszerzyliśmy ofertę kaw i dodatków oraz akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do ekspresów ciśnieniowych.
Cały czas rozbudowujemy magazyny jak również udoskonalamy rozwiązania logistyczne oraz teleinformatyczne aby przesyłki były realizowane terminowo. Firma Broda e-Shops System postawiła na jakość i profesjonalną obsługę, a także prezentację sprzedawanych towarów.
Nasze motto brzmi:
'Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre'.
Z poważaniem, Broda Jarosław |
|
|
JURA - Filtr Claris WHITE 5 szt. (46 zł / szt.) - ( NIE PASUJĄ DO ENA 3 i 5 ORAZ IMPRESSA CLARIS BLUE! ) (T000[zasłonięte]-000)
Ekspresy, kawę oraz materiały eksploatacyjne dostarczamy w ciągu 24 h od złożenia zamówienia. Warunkiem jest złożenie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie do godz. 14 00.
- Wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne
Przystosowany do wszystkich modeli ekspresów JURA IMPRESSA oraz NESPRESSO N90/N9 - NIE PASUJĄ DO ENA 3 i 5 ORAZ DO EKSPRESÓW IMPRESSA CLARIS BLUE (Ekspresy Impressa, które w pojemniku na wodę posiadają elementy w kolorze NIEBIESKIM )! .
Po przefiltrowaniu 50 litrów wody lub najpóźniej po dwóch miesiącach filtr przestaje działać i wymaga wymiany. Ekspres automatycznie powiadomi o konieczności wymiany filtra.
Filtr CLARIS – woda do przygotowania doskonałej kawy
Tak świeża jak ze źródła Każdy, kto kiedykolwiek spróbował świeżej źródlanej wody, wie, że między tym ‘eliksirem życia’ w jego naturalnej postaci a przetworzonym płynem w naszych kranach istnieje prawdziwa przepaść. Niewielu z nas ma łatwy dostęp do źródła.
Jest na to odpowiedź: filtr CLARIS firmy JURA, który twardej wodzie z kranu nadaje obojętne pH. Oprócz tego filtr CLARIS może zabezpieczyć Państwa w pełni automatyczny ekspres do kawy przed osadzaniem się kamienia i – jeżeli jest właściwie stosowany - wydłużyć okres jego użytkowania.
Wynikają z tego trzy ważne korzyści: gwarancja, że woda jest świeżo filtrowana przed przygotowaniem każdej filiżanki kawy; świeża woda i czysty aromat (bez żadnych domieszek) zapewnia najwspanialszy smak kawy; wieloletnia ochrona ekspresu IMPRESSA (bez konieczności odkamieniania). Filtr CLARIS firmy JURA jest bezwzględny dla kamienia, ale delikatny dla ekspresu.
UWAGA! - zbyt częste odkamienianie ekspresu skutkuje w przyszłości jego rozszczelnieniem (odkamienianie - reakcja roztworu kwasu na uszczelki)
Zalecane stosowanie wkładów filtrujących + profilaktycznie raz na 12 miesięcy proces odkamieniania).
Zobacz WSZYSTKIE PRODUKTY JURA z naszej oferty !!!
Paczki są solidnie i dobrze zapakowane!Jednakże bez wykupienia OPCJI " OSTROŻNIE " NIE ODPOWIADAMY za stłuczenia podczas transportu (Poczta Polska).Opcja " OSTROŻNIE " wzrasta o 1 zł za każde kolejne ROZPOCZĘTE 50 ZŁ wartości produktu.Ubezpieczenie "OSTROŻNIE", co do wartości produktu wyniesie:
np.
0 zł - 50 zł - 1,22 ZŁ 50.01 zł - 100 zł - 2,44 ZŁ 100.01 zł - 150 zł - 3,66 ZŁ,
itp.
WAŻNE:
( w tytule przelewu prosimy konieczne podać NICK )
PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 1szt. PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT CELEM UZGODNIENIA KOSZTÓW PRZESYŁKI. (dotyczy wyłącznie przesyłek POCZTĄ POLSKĄ)
Oferowane produkty dostarczamy w ciągu 24 h (dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.
Warunkiem jest złożenie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie do godz. 13.00 (Poczta Polska) oraz do godz. 15.30 (Kurier).
Kupujący zobowiązany jest po odbiorze przesyłki sprawdzić jej zawartość przy dostawcy. W razie stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki lub jej niezgodności należy poprosić dostawcę ( Poczta Polska tylko w przypadku wykupienia OPCJI OSTROŻNIE ) o sporządzenie protokołu szkody. Protokół wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym proszę przesłać do nas drogą e-mailową lub pocztową.
|
|
|
|