Gra, w której liczy się zręczność i spostrzegawczość. Każdy z graczydostaje karty, których musi się pozbyć podczas gry, dzieje się toporzez złapanie drewnianego "totemu" w odpowiednich momentach. Jeślinatomiast złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi -będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.
Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?!
- Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić!
- Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania. Zasady są dosłownie 4, trudno o którejś z nich zapomnieć ;)
- Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzietrudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i wróżnym wieku!
- Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził!!
- NIE NUDZI SIĘ. Można grać w to przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE!
Jest absolutnie doskonała, idealna, jesteśmy jej szalonymi fanami!! I podchodzimy do niej bezkrytycznie!
Skrócone zasady:
- Totem postaw na środku stołu, uczestnicy zabawy siadają dookoła.
- Rozdaj wszystkie karty uczestnikom, jeśli karty podzielą się nierówno - trudno, ktoś ma pecha ;)
- Nie zaglądamy w karty, każdy kładzie swój stosik przed sobą, zakryty.
- Każdy z graczy, po kolei, kładzie jedną kartę na stole, rysunkiemdo góry. Każdą kolejną odsłanianą kartę kładzie na swojej wcześniejodsłoniętej karcie.
- W momencie gdy na stole pojawi się druga taka sama karta (kolorysię nie liczą, tylko kształty), właściciele takich samych kart mająpojedynek i muszą czym prędzej złapać za totem! Ważne: łapią tylko osbyprzed którymi leżą identyczne karty, a nie wszyscy!
- Osoba, która przegrała pojedynek wkłada pod zakryty stosik swoichkart swoje karty wyłożone i wyłożone karty przeciwnika. Tak, że wygranynie ma przed sobą żadnych odsłoniętych kart, tylko stosik zakrytych.
- Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart - zarówno tych zakrytych jak i odkrytych!
- Jeśli ktoś się pomyli łapiąc za totem, czyli myślał że mapojedynek, ale tak naprawdę go nie miał, "wciąga" wszystkie odsłoniętekarty wszystkich graczy! Więc uwaga na podobne, ale nie identycznesymbole!
- Jeśli kilka osób na raz trzyma totem, wygrał ten, kto ma najwięcejpalców na totemie, jeśli tutaj jest też remis, wygrywa osoba, która marękę najniżej na totemie.
Specjalne karty:
- szare strzałki skierowane do środka - jak tylko takarta zostanie położona, wszyscy na raz mają złapać za totem! Ktowygra, ten kładzie swoje odsłonięte karty pod totem - zgarnia jepierwsza osoba "wciągająca" karty z dowolnego powodu (pomyłki lubprzegranego pojedynku)
- szare strzałki skierowane na zewnątrz - pojawieniesię tej karty oznacza, że wszyscy gracze na "trzy, cztery" odsłaniająpo jednej nowej karcie i reagują zgodnie z tym, co się dzieje. Tutajmoże być sytuacja, że nagle 3 lub więcej osób ma pojedynek!
- kolorowe strzałki skierowane do wewnątrz oznaczająże od tego momentu znaczenie mają kolory figur a nie ich kształty!Karta ta działa do pierwszego pojedynku lub do momentu zakrycia jejprzez inną kartę.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 - 20 osób
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok. 10 - 15 minut
Losowość: istotna losowość
Interakcja: interakcja w czystej postaci!
Złożoność: zasady w minutę
Wydawca: REBEL
Projektant: Pierric Yakovenko , Thomas Vuarchex
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 80 kart
- drewniany totem
- woreczek na karty i totem
Waga: 0.2 kg
Producent: Rebel