AUTORYZOWANY PARTNER HANDLOWY FIRM: ROMET, JUNAK, CF MOTO, WILMAT TEL;604[zasłonięte]479 KOMPLET DOKUMENTÓW DO REJESTRACJI 3 LATA GWARANCJI POJAZD PO ZEROWYM PRZEGLĄDZIE GOTOWY DO JAZDY Zapraszamy do zakupów posiadamy pełna ofertę firm: ROMET MOTORS, JUNAK, CF MOTO, WILMAT Ponad 400 punktów serwisowych w całym kraju Ogólnopolska gwarancja 24 miesiące RATY!!!!! Możliwość zakupu ratalnego Zero pierwszej wpłaty Raty od 3 do 60 miesięcy Możliwość rat na telefon lub e-maila Podpisujesz umowę przy odbiorze towaru Sprzedajemy towar najwyższej jakości, fabrycznie nowy Szybka realizacja zamówienia Niskie ceny!!!!! SERWIS, PRZEGLĄDY GWARANCYJNE I POGWARANCYJNE ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNE DO WSZYSTKICH MODELI TRANSPORT!!!!!! Nasze pojazdy dowozimy własnym transportem pod wskazany adres. Dostawa pojazdów w promieniu 50km od ZAKLICZYNA GRATIS!!!!!!!! Nasi kierowcy pomogą państwu zapoznać się z właściwymi metodami użytkowania zakupionego pojazdu. Jeśli mieszkasz dalej skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów transportu. Dostawa na terenie CAŁEJ POLSKI. Dane techniczne motocykla JUNAK M16: SILNIK: Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Średnica cylindra 61,9 mm, pojemność silnika 324 ccm. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min. Moc silnika mierzona na hamowni silnikowej wg SAE 19,55 kW przy 7.900 obr/min moment obrotowy 24,2 Nm przy 4.450 obr/min. Zalecany zakres zmian biegów przy obrotach silnika 3.500 – 6.500 obr/min. Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym. Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego. Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy. Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu. Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777, 3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357. MOTOCYKL: Amortyzatory przednie w układzie odwróconym ( Upside Down ), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm. Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania. Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej. Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora. Każdy motocykl jest montowany w