AUTORYZOWANY PARTNER HANDLOWY FIRM:ROMET, JUNAK, CF MOTO, WILMATTEL;604[zasłonięte]479KOMPLET DOKUMENTÓW DO REJESTRACJI 3 LATA GWARANCJI POJAZD PO ZEROWYM PRZEGLĄDZIE GOTOWY DO JAZDYZapraszamy do zakupów posiadamy pełna ofertę firm:ROMET MOTORS, JUNAK, CF MOTO, WILMATPonad 400 punktów serwisowych w całym krajuOgólnopolska gwarancja 24 miesiąceRATY!!!!!Możliwość zakupu ratalnegoZero pierwszej wpłatyRaty od 3 do 60 miesięcyMożliwość rat na telefon lub e-mailaPodpisujesz umowę przy odbiorze towaruSprzedajemy towar najwyższej jakości, fabrycznie nowySzybka realizacja zamówieniaNiskie ceny!!!!!SERWIS, PRZEGLĄDY GWARANCYJNE I POGWARANCYJNEORAZ CZĘŚCI ZAMIENNE DO WSZYSTKICH MODELITRANSPORT!!!!!!Nasze pojazdy dowozimy własnym transportem pod wskazany adres.Dostawa pojazdów w promieniu 50km od ZAKLICZYNA GRATIS!!!!!!!!Nasi kierowcy pomogą państwu zapoznać się z właściwymi metodami użytkowania zakupionego pojazdu.Jeśli mieszkasz dalej skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów transportu.Dostawa na terenie CAŁEJ POLSKI.Dane techniczne motocykla JUNAK M16:SILNIK:Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Średnica cylindra 61,9 mm, pojemność silnika 324 ccm. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.Moc silnika mierzona na hamowni silnikowej wg SAE 19,55 kW przy 7.900 obr/min moment obrotowy 24,2 Nm przy4.450 obr/min. Zalecany zakres zmian biegów przy obrotach silnika 3.500 – 6.500 obr/min.Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777,3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.MOTOCYKL:Amortyzatory przednie w układzie odwróconym ( Upside Down ), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylnez układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm.Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania.Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej.Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora.Każdy motocykl jest montowany w