Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Junak M16 Raty na telefon dostawa do domu

05-07-2015, 8:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 949 zł     
Użytkownik robert01231
numer aukcji: 5484010332
Miejscowość Zakliczyn
Wyświetleń: 69   
Koniec: 05-07-2015 08:56:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUTORYZOWANY PARTNER HANDLOWY FIRM:
ROMET, JUNAK, CF MOTO, WILMAT

TEL;604[zasłonięte]479


KOMPLET DOKUMENTÓW DO REJESTRACJI

3 LATA GWARANCJI





POJAZD PO ZEROWYM PRZEGLĄDZIE GOTOWY DO JAZDY

Zapraszamy do zakupów posiadamy pełna ofertę firm:
ROMET MOTORS, JUNAK, CF MOTO, WILMAT

Ponad 400 punktów serwisowych w całym kraju
Ogólnopolska gwarancja 24 miesiące

RATY!!!!!
Możliwość zakupu ratalnego
Zero pierwszej wpłaty
Raty od 3 do 60 miesięcy
Możliwość rat na telefon lub e-maila
Podpisujesz umowę przy odbiorze towaru

Sprzedajemy towar najwyższej jakości, fabrycznie nowy
Szybka realizacja zamówienia
Niskie ceny!!!!!

SERWIS, PRZEGLĄDY GWARANCYJNE I POGWARANCYJNE
ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNE DO WSZYSTKICH MODELI

TRANSPORT!!!!!!
Nasze pojazdy dowozimy własnym transportem pod wskazany adres.
Dostawa pojazdów w promieniu 50km od ZAKLICZYNA GRATIS!!!!!!!!
Nasi kierowcy pomogą państwu zapoznać się z właściwymi metodami użytkowania zakupionego pojazdu.
Jeśli mieszkasz dalej skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów transportu.
Dostawa na terenie CAŁEJ POLSKI.









Dane techniczne motocykla JUNAK M16:

SILNIK:

Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Średnica cylindra 61,9 mm, pojemność silnika 324 ccm. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.
Moc silnika mierzona na hamowni silnikowej wg SAE 19,55 kW przy 7.900 obr/min moment obrotowy 24,2 Nm przy
4.450 obr/min. Zalecany zakres zmian biegów przy obrotach silnika 3.500 – 6.500 obr/min.
Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.
Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.
Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.
Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.
Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777,
3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.

MOTOCYKL:


Amortyzatory przednie w układzie odwróconym ( Upside Down ), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne
z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm.
Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania.
Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej.
Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora.
Każdy motocykl jest montowany w



Dodano 2[zasłonięte]015-06 09:08
TEL;604[zasłonięte]479/604[zasłonięte]973