Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JUNAK M11 - CHOPPER CRUISER

14-07-2014, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 499 zł     
Użytkownik skutery_auto_pl
numer aukcji: 4382023362
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 141   
Koniec: 14-07-2014 17:53:33

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2014
Pojemność silnika: < 51ccm
Moc silnika (KM): 6
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Stan: Nowy
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Rider Garage - Skutery Auto Pl

Stylistycznie „11-tka” jest hybrydą spajającą idee cruisera i choppera – idealna propozycja dla zwolenników prostych, nieskomplikowanych rozwiązań. Mówiąc wprost, to elegancki motocykl o zdecydowanej, klasycznej linii. Przednie zawieszenie jest nieznacznie wysunięte do przodu, delikatne lagi teleskopów zamyka nad aluminiową obręczą płytki błotnik. Koło o cienkim profilu, zdecydowanie większe od tylnego, zgodnie z kanonami obowiązującymi w kategorii chopper. Definicję przodu określa niewielka lampa oraz pojedynczy kielich szybkościomierza. Prosto, surowo, zgodnie z kanonami zarezerwowanymi dla tego stylu.

Oglądając motocykl z pozycji kierowcy przede wszystkim zwrócimy uwagę na masywną półkę przedniego zawieszenia oraz wygodną, szeroka kierownicę typową dla cruiserów.

Poniżej zbiornik w kształcie łezki wyróżniony oryginalnym malowaniem. Oś symetrii stanowią trzy pasy w stalowym kolorze – dwa wąskie po bokach i jeden szerszy poprowadzony środkiem. Stylistyczny manewr cały efekt zawdzięcza doskonale przemyślanej grze kolorów.

Przy projektowaniu tego modelu główny nacisk położono na wygodę podróżowania.

Solidna, miękka i świetnie wyprofilowana kanapa, nożne podesty, wygodna i funkcjonalna armatura. Motocykl wyposażono również w gmole – niezwykle pożyteczny dodatek zwłaszcza w przypadku ślizgu, poza tym estetyczna konstrukcja, świetnie korespondująca z charakterem motocykla.

Motocykl wyposażono także w bardzo efektywny zespół hamulców. Przód obsługuje hydrauliczny układ dwóch tarcz, natomiast tył również hydrauliczny układ jednotarczowy.

W ogólnej ocenie Junak M-11 to mocny, dynamiczny motocykl wpisujący się w oczekiwania zwolenników klimatów klasycznych. Dużo chromu, zdefiniowana kolorystyka i zwarta bryła.

W segmencie tanich motocykli o małych pojemnościach Junak M-11 to bezwzględnie ścisła czołówka. Równie dobrze sprawdzi się jako alternatywny środek codziennego transportu, jak i motocykl pozwalający realizować turystyczne pasje.

SILNIK:

Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Średnica cylindra 61,9 mm, pojemność silnika 324 ccm. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.

Moc silnika mierzona na hamowni silnikowej wg SAE 19,55 kW przy 7.900 obr/min moment obrotowy 24,2 Nm przy 4.450 obr/min. Zalecany zakres zmian biegów przy obrotach silnika 3.500 – 6.500 obr/min.

Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.

Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.

Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.

Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.

Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach:

1-2,846, 2-1,777,

3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.

 

Dane techniczne: Junak M16

 

  • MODEL  :  JUNAK M11
  • POJEMNOŚĆ  :  320 CM³
  • RODZAJ SILNIKA  :  CZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, DWA ZAWORY NA CYLINDER, ZASILANY WTRYSKIEM PALIWA, CHŁODZONY CIECZĄ
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA  :  125KM/H  
  • MOC  :  23,1 KM  
  • ROZRUCH  :  ELEKTRYCZNY
  • HAMULEC PRZÓD  :  TARCZOWY HYDRAULICZNY
  • HAMULEC TYŁ  :  TARCZOWY HYDRAULICZNY
  • ROZMIAR OPONY PRZÓD  :  90 / 90 - 18
  • ROZMIAR OPONY TYŁ  :  130 / 90 - 15
  • WYMIAR  :  DŁ / SZER / WYS (MM)    2280 / 895 / 1110
  • MASA WŁASNA (KG)  :  180
  • ILOŚĆ MIEJSC  :  2
  • DOSTĘPNE KOLORY  :  CZARNY

 

 

 





Dostawa skutera:

Dowozimy w każde miejsce w Polsce
opłata za transport to 1zł za kilometr

Przykładowe raty:

dla kredytu 4000zł (ze wszystkimi opłatami i marżami banku):

10 rat od 450 zł miesięcznie
12 rat od 385 zł miesięcznie
24 rat od 220 zł miesięcznie
36 rat od 165 zł miesięcznie


Kto może kierować skuterem ?:


Skuterem może kierować :
- każda osoba posiadająca dowolne prawo jazdy (dowolnej kategorii).
- każdy kto ukończył 18lat przed 19 stycznia 2013roku.
- młodzież od 13 roku życia posiadająca kartę motorowerową,
lub młodzież posiadająca prawo jazdy kategorii AM.


o naszej firmie skutery.auto.pl :

Kupując u nas pojazd, klient otrzyma skuter złożony przez naszą montownię znajdującą się pod Warszawą !
po przeglądzie zerowym, zalany wysokiej jakości olejem półsyntetycznym oraz paliwem w pełni gotowy do uruchomienia i gotów do jazdy.
Do każdego skutera zapewniamy wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji wraz z badaniem technicznym..
Klient otrzyma wyczerpujące informacje dotyczące eksploatacji i serwisowania skuterów.
Nasza firma ma ponad 8 letnie doświadczenie na rynku skuterów !

Przeglądy, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny a także tuning jednośladów odbywa się w siedzibie skutery.auto.pl gdzie pojazd trzeba dostarczyć. Posiadamy dwa punkty serwisowe w Warszawie i w Markach. Odpłatnie możemy przyjechać i zabrać skuter do serwisu od klienta. W Warszawie mamy sklep z częściami i akcesoriami więc do jednośladów i quadów (i nie tylko) , zapewniamy wszystkie części eksploatacyjne, oraz bogatą ofertę części tuningowych.
Na życzenie i odpowiedzialność klienta możemy skuter odblokować - co nie powoduje utraty gwarancji lecz zmienia nieco jej warunki.
Na zlecenie klienta możemy dokonać tuningu skutera - uwaga - można podnieść moc praktycznie 4 krotnie !! Po zaawansowanych modyfikacjach nasze skutery potrafią przewyższyć skutecznością skutery o pojemności 125 ccm !

Posiadamy na stanie jeden demonstracyjny skuter 50ccm który potrafi rozpędzić się blisko 140kmh !! Jest to skuter użytkowany przez naszego mechanika od ponad 2 lat - co ważne skuter jest bezawaryjny !!!!

SPRAWDŹ PRZED ZAKUPEM:


- Czy konkurencja tak jak MY - daje do skutera wszystkie dokumenty z badaniem technicznym i zrobionymi opłatami (nie daj się zaskoczyć dodatkowymi kosztami podczas rejestracji - pełne opłaty to blisko 500zł)

- Czy konkurencja oferuje Ci pojazd zmontowany w Chinach lub markecie - czy tak jak MY posiada swoją montownię i skuter przechodzi kontrolę jakości w naszej Polskiej firmie. (Tylko montaż w Polsce gwarantuje bezawaryjność i zadowolenie ze skutera)

- Czy konkurencja tak jak MY posiada - stały dostęp do części eksploatacyjnych i serwisowych (MY posiadamy sklep w Warszawie z ponad 10.000 części na magazynie)

- Czy konkurencja zapewnia tak jak MY - szybki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ?
(Gwarantujemy naprawy pojazdów na bieżąco - maksymalnie w ciągu kilku dni - konkurencja często potrzebuje na to 14 dni roboczych gdyż nie posiadają dużego, prężnie działającego serwisu i bazy części na miejscu !!)

- Czy konkurencja daje tak jak nasz salon - 2 letnią gwarancję z możliwością bezpłatnego przedłużenia do 3 lat ?

- Czy konkurencja tak jak
MY - posiada certyfikaty jakości od importerów , a mechanicy biorą udział w szkoleniach ? (Tylko kadra z wieloletnim doświadczeniem i częstymi szkoleniami pozwoli należycie serwisować Twój pojazd)

- Czy konkurencja tak jak
MY - posiada umowy serwisowe na piśmie z większością firm oferujących skutery i wieloletnie doświadczenie ? czy jest to może firma nowopowstała która zniknie z rynku a Ty zostaniesz ze skuterem bez obsługi serwisowej.
Nasza firma posiada umowy serwisowe z następującymi firmami: KYMCO , SYM , CPI , FERRO , JUNAK , ZIPP , ROMET , PMG , BENDA , BARTON , TOROS , ROUTER , VENTUS , KENOS , MOTOBI , WM MOTORS , WILMAT , KEEWAY , KINGWAY , GB MOTORS .

- Czy konkurencja tak jak
MY - umożliwia jazdę próbną na skuterze przez zakupem ?

- Czy konkurencja tak jak
MY - daje szereg GRATISÓW do zakupionych pojazdów ?

- Czy konkurencja tak jak
MY - dowozi skutery do klienta własnym transportem ? Zalane paliwem i gotowe od razu do jazdy ?

- Czy konkurencja tak jak
MY - umożliwia zakup skutera na raty - nawet bez wychodzenia z domu ?

Nasza firma skutery.auto.pl jest na rynku skuterów od 2005 roku !!!



Warszawa ul. Młodzieńcza 43
Salon główny, Sklep z akcesoriami i Serwis
tel.1: 505 [zasłonięte] 554
tel.2: 500 [zasłonięte] 39 77



Marki ul. Piłsudskiego 53A
Serwis główny, Tuning i Montownia

tel.1: 505 [zasłonięte] 555
tel.2: 500 39 7777