Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Junak M10 - wyjątkowy oryginał - The final cut.

19-07-2014, 9:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik putzmeister
numer aukcji: 4395449536
Miejscowość PIEŃKOWO
Wyświetleń: 1502   
Koniec: 19-07-2014 09:29:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania mam wyjątkowy egzemplarz Junaka M10.

Od 12 lat, jestem jego trzecim właścicielem. Pierwszy właściciel miał go pół roku , drugi natomiast 39 lat.

Motocykl jest tak wyjątkowy jak wyjątkowym był jego drugi właściciel, który to właśnie, utrzymał go w ciągłej eksploatacji.

Kupiłem tego Junaka z myślą, że odremontuję go dla siebie. Jednakże nie udało mi się tego uczynić przez 12 lat i nie zapowiada się abym znalazł na to czas aktualnie. Stąd decyzja o wystawieniu go na sprzedaż.

Nie da ukryć się, że motocykl wymaga remontu. Kupiłem go od starszego Pana, któremu wówczas zabrakło zdrowia na dalszą eksploatację i remontowanie. Kiedy go kupiłem, odjechałem nim z miejsca zakupu. Nigdy go nie remontowałem. Cena, którą chcę za sprzedanie jego jest ceną za motor i części do niego, które są nierozłączne. Sprzedaję tylko razem.

Co w nim ciekawego...m.in. z tego co mi opowiedział ten pasjonata:

Oryginalność części pewnie z 90%. Dekle spasowane z karterami metal na metal , bez żadnej uszczelki, bądź silikonu - dokręcone na stare, oryginalne śruby. Brak większych wycieków z silnika, jedynie od spodu są spocone śruby - krople oleju, ale po tylu latach taki wyciek ...

Prądnica ponoć od starego BMW - mówił, że coś około 34 Watt ( Ci którzy znają się lepiej, mogą to zweryfikować, ponoć od Osiołka - ja nie wiem ).

W gaźniku dysza od komara - spalanie 3,5 litra - pewnie stracił na mocy.

Wykaz głównych części zamiennych.

Zamiennych, czyli takich, które po moich oględzinach, uważam za części nadające się do użycia : Drugi silnik ( stan i części jak na zdjęciu ) - poprzedni właściciel gdy mi sprzedawał - chciał odciąć ucho mocowania silnika w ramie - ale ostatecznie wyszlifował jedynie numery ( bał się po prostu ), dekle silnika x 2, amortyzatory tylne x 2, sprężyny amortyzatorów x 4, bak x 1, szkło lampy przedniej x 5, gumy podnóżek pasażera, kierowcy i kierownicy ( rolgazu też )- ja kupiłem, są nowe. Korek baku plus kluczyk ( nowy ), osłona zębatki tylnego koła x 1, okładziny - szczęki bębna x 4, rolgaz x 1, cewka zapłonowa x 3, kierownica x 1, kratka baku x 1, odbłyśniki lampy przedniej x 2, skrzynia biegów x 1, stopki pasażera x 2, wałek wyjściowy x 1, dekiel sprzęgła x 2, wał korbowy ( uznaję, że do regeneracji )x 2, klosz tylnej lampy x 1, opony ( dobry bieżnik ) x 3 szt, stopka boczna x 1, blacha siodła x 1, pokrywy zaworów x 4, iskrownik x 2, klamka x 2, klawiatura x 1, wachacz x 1, teleskopy przód x 2, koło sprzęgłowe x 3, cylindry x 3, głowica x 2, obręcz koła x 6, koło zębate kopniaka x 1, kranik x 1, dźwignia zmiany biegów, zębatki zdawcze x 2, gaźnik x 3, ..., i wiele różnych drobnych części, być może bardziej lub mniej przydatnych ( szklanki , zębatki , pierścienie, sprężyny/ki, wałeczki łożysk, klakson x 2, zółw, elementy nadwozia ) , i inne...

Zdjęcia mogę podesłać na pocztę email. Tu wklejam tylko te moim zdaniem najistotniejsze. Na pierwszym zdjęciu widać ile kropli oleju jest na podłodze, w miejscu w którym motor stoi.

Motor bez przeglądu, jednakże jest ciągłość opłat OC, jest zarejestrowany.

Nie wciskaj, proszę Kup teraz, jeśli nie jesteś pewien. Sprzedaż jedynie po oględzinach. Do małej negocjacji.