Do sprzedania mam wyjątkowy egzemplarz Junaka M10.
Od 12 lat, jestem jego trzecim właścicielem. Pierwszy właściciel miał go pół roku , drugi natomiast 39 lat.
Motocykl jest tak wyjątkowy jak wyjątkowym był jego drugi właściciel, który to właśnie, utrzymał go w ciągłej eksploatacji.
Kupiłem tego Junaka z myślą, że odremontuję go dla siebie. Jednakże nie udało mi się tego uczynić przez 12 lat i nie zapowiada się abym znalazł na to czas aktualnie. Stąd decyzja o wystawieniu go na sprzedaż.
Nie da ukryć się, że motocykl wymaga remontu. Kupiłem go od starszego Pana, któremu wówczas zabrakło zdrowia na dalszą eksploatację i remontowanie. Kiedy go kupiłem, odjechałem nim z miejsca zakupu. Nigdy go nie remontowałem. Cena, którą chcę za sprzedanie jego jest ceną za motor i części do niego, które są nierozłączne. Sprzedaję tylko razem.
Co w nim ciekawego...m.in. z tego co mi opowiedział ten pasjonata:
Oryginalność części pewnie z 90%. Dekle spasowane z karterami metal na metal , bez żadnej uszczelki, bądź silikonu - dokręcone na stare, oryginalne śruby. Brak większych wycieków z silnika, jedynie od spodu są spocone śruby - krople oleju, ale po tylu latach taki wyciek ...
Prądnica ponoć od starego BMW - mówił, że coś około 34 Watt ( Ci którzy znają się lepiej, mogą to zweryfikować, ponoć od Osiołka - ja nie wiem ).
W gaźniku dysza od komara - spalanie 3,5 litra - pewnie stracił na mocy.
Wykaz głównych części zamiennych.
Zamiennych, czyli takich, które po moich oględzinach, uważam za części nadające się do użycia : Drugi silnik ( stan i części jak na zdjęciu ) - poprzedni właściciel gdy mi sprzedawał - chciał odciąć ucho mocowania silnika w ramie - ale ostatecznie wyszlifował jedynie numery ( bał się po prostu ), dekle silnika x 2, amortyzatory tylne x 2, sprężyny amortyzatorów x 4, bak x 1, szkło lampy przedniej x 5, gumy podnóżek pasażera, kierowcy i kierownicy ( rolgazu też )- ja kupiłem, są nowe. Korek baku plus kluczyk ( nowy ), osłona zębatki tylnego koła x 1, okładziny - szczęki bębna x 4, rolgaz x 1, cewka zapłonowa x 3, kierownica x 1, kratka baku x 1, odbłyśniki lampy przedniej x 2, skrzynia biegów x 1, stopki pasażera x 2, wałek wyjściowy x 1, dekiel sprzęgła x 2, wał korbowy ( uznaję, że do regeneracji )x 2, klosz tylnej lampy x 1, opony ( dobry bieżnik ) x 3 szt, stopka boczna x 1, blacha siodła x 1, pokrywy zaworów x 4, iskrownik x 2, klamka x 2, klawiatura x 1, wachacz x 1, teleskopy przód x 2, koło sprzęgłowe x 3, cylindry x 3, głowica x 2, obręcz koła x 6, koło zębate kopniaka x 1, kranik x 1, dźwignia zmiany biegów, zębatki zdawcze x 2, gaźnik x 3, ..., i wiele różnych drobnych części, być może bardziej lub mniej przydatnych ( szklanki , zębatki , pierścienie, sprężyny/ki, wałeczki łożysk, klakson x 2, zółw, elementy nadwozia ) , i inne...
Zdjęcia mogę podesłać na pocztę email. Tu wklejam tylko te moim zdaniem najistotniejsze. Na pierwszym zdjęciu widać ile kropli oleju jest na podłodze, w miejscu w którym motor stoi.
Motor bez przeglądu, jednakże jest ciągłość opłat OC, jest zarejestrowany.
Nie wciskaj, proszę Kup teraz, jeśli nie jesteś pewien. Sprzedaż jedynie po oględzinach. Do małej negocjacji.