SPRZEDAM z wielkim żalem moją Perełkę jedyną taką na świecie !!!
Do 3 lipca ma OC więc do 2 lipca cena negocjacyjna.
Uwaga !!! Aukcja tylko do drugiego lipca więc proszę się szybko decydować.
Junaka 350 z 1963roku z silnikiem Hondy FT 500 ( podobny siedzi w XL 500 ). Motocykl koloru czarny czarna -perła ,zarejestrowany , opłacony ( przegląd i ubezpieczenie OC do pierwszej połowy lipca ). Dlatego zależy mi na bardzo szybkiej sprzedaży.
Daje niezapomnianą frajdę z jazdy i przyciąga masę interesantów , nie ma osoby która by za nim się nie obejrzała.Wspaniałe brzmienie i niespotykany komfort z jazdy.
Niemal wszystkie blachy to nierdzewka oprócz schowka na narzędzia i bagażnika na baku ( oryginalne chromowanie ). Dużo ręcznej grawerki (na gaźniku , pokrywie alternatora , pokrywkach zaworów , osłony akumulatora ,skrzynki na narzędzia ) i polerowanego aluminium.
Motocykl ma uszkodzony rozrusznik (dokładniej Bendiks ) ,nie jeżdżony od końca ubiegłego sezonu z braku czasu na naprawę i jazdę, dlatego sprzedaje jako uszkodzony. Na pych samemu się go raczej nie da odpalić (ma za duże sprężanie ) , próbowałem ostatnio z młodszym bratem to silnik zaczął mi strzelać w wydech, więc pewnie będzie trzeba ustawić zawory lub zapłon . Ma popsute zegary , brak linki prędkościomierza , lagi przeciekają , brak oryginalnej nakrętki na jedną lage ( zastąpiona jest inną dorabianą). Trzeba wymienić olej i filtr oleju ( dodaje do motoru nowy filtr i olej do lag).
Kufer plastikowy nie ma kluczyka poza tym jest OK . Druga sakwa jest zrobiona z wojskowego plecaka i obszyta czarną skórą i skórą z dzika. Z przodu pod widelcem lampa dodatkowa zrobiona z czaszki kozła ( jelenia ). Przy wydechu czaszka z blachy nierdzewki ( nie nagrzewa się bardzo podczas jazdy i nie zmienia kolorów ). Tłumiki chromowane ( noszą ślady ślizgu po poprzednim właścicielu tak jak i niektóre detalowe części motoru ) . Na baku jest malutkie wgniecenie . Tylnia lampa do H-D .
Zostało wymienione ( pod koniec ubiegłego sezonu ) :
-tylnia zębatka
-tylnie klocki hamulcowe
-płyny hamulcowe
-zawór Air Cut ( w gaźniku )
-nowe uszczelki
-nowy filtr powietrza
Zapłon został maksymalnie uproszczony z modułów , które dawały słabą iskrę i były bardzo zawodne na prosty i bardzo skuteczny aparat zapłonowy od Fiata 126p i mocniejszą cewkę. Gaźnik tęż został zmodyfikowany . 2 lata temu zrobiony kapitalny remont głowicy ( planowanie i regeneracja zaworów ). Elektryka jest sprawa wszystko działa jak należy. Siedzenie zostało poprawione dodałem nitowaną blachę z nierdzewki pod siedzenie i na łoże oraz dodane dwie sprężyny dla większej wygody. Alternator został wymieniony rok temu ( drugi stary też dorzucam ).
Opony są w dobrym stanie wymieniane na lepsze w ubiegłym sezonie , przejeżdżą nie jeden sezon.
Silnik jest o połowę prostszy niż w Fiacie 126p ( bo ma tylko jeden cylinder ) ,dorzucę jakby co serwisówkę w wersji Ang. do tego silnika ( wersja elektroniczna ).
Do motocykla dorzucam jeszcze parę części ( zapasową linkę gazu , cewkę ,stary alternator i inne zapasowe detale ).
Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy ( [zasłonięte]@o2.pl ) , wyślę więcej zdjęć motocykla i detali .
Zapraszam do obejrzenia motocykla w okolicach Białegostoku.
W razie czego proszę pisać na maila lub dzwonić 662[zasłonięte]062
Możliwość transportu do 500 km w kosztach paliwa w obie strony.
Uwaga !!!
- Z powodu wystawienia motocykla również w innych mediach zastrzegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem . NIE ODWOŁUJE OFERT , bo zależy mi na szybkiej sprzedaży ( w lipcu mam zapłacić OC i przegląd)
Sorry za tak długi opis ale wolę napisać wszystkie wady i zalety niż potem odwoływać oferty ;-)