Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JOURNALISM OF IDEAS Daniel Reimold

22-05-2014, 12:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 165.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175657450
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 12:34:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78484, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06000, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56346, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26460, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24867, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78484, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06000, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56346, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26460, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24867

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Journalism of Ideas: Brainstorming, Developing, and Selling Stories in the Digital Age

JOURNALISM OF IDEAS Daniel Reimold

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Daniel Reimold
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 5 Jun 2013
Dimensions: 22.6 x 20.3 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: A4156C4679

 

 


Journalism of Ideas is a comprehensive field guide for brainstorming, discovering, reporting, digitizing, and pitching news, opinion, and feature stories within journalism 2.0. With on-the-job advice from professional journalists, activities to sharpen your multimedia reporting skills, and dozens of story ideas ripe for adaptation, Dan Reimold helps you develop the journalistic know-how that will set you apart at your campus media outlet and beyond.
The exercises, observations, anecdotes, and tips in this book cover every stage of the story planning and development process, including how news judgment, multimedia engagement, records and archival searches, and various observational techniques can take your reporting to the next level. Separate advice focuses on the storytelling methods involved in data journalism, photojournalism, crime reporting, investigative journalism, and commentary writing. In addition to these tricks of the trade, Journalism of Ideas features an extensive set of newsworthy, timely, and unorthodox story ideas to jumpstart your creativity. The conversation continues on the author’s blog, College Media Matters.
Reimold also shows students how to successfully launch a career in journalism: the ins and outs of pitching stories, getting your work published, and navigating the post-graduation job search. Related sections of the book highlight the art of freelancing 2.0, starting an independent site, blogging, constructing quality online portfolios, securing internships, and building a social media following.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.