Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JOSERA JOSICAT 10KG+GRATIS DO WYBORU !!!

30-05-2014, 8:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75.90 zł     
Użytkownik ZooCentrum_
numer aukcji: 4246048156
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-05-2014, 8:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ZOOCENTRUM

JOSERA Profi JosiCat 10kg

cena 75,90 zł
Pełne pożywienie dla wszystkich kotów.

Josera JosiCat jest smaczną i lekkostrawną karmą z mięsem i najlepszymi zbożami dla dorosłych, mało aktywnych kotów. Z Josera JosiCat dajecie Państwo swojemu kotu w pełni zbilansowaną karmę ze wszystkimi ważnymi dla życia składnikami. Poprzez staranny dobór i kontrolę surowców otrzymują Państwo zdrowe i smaczne pożywienie dla swojego kota.

Skład:
Zboże (56%), mięso i zwierzęce produkty uboczne (34%), oleje i tłuszcze, roślinne produkty uboczne, substancje mineralne.Białko 27,5%, Tłuszcz 9%, Włókno 2,7%, Popiół 7,5%, Wapń 1,5%, Fosfor 1,0%, Magnez 0,12%.
  • dog health
  • dog food
  • dog hygiene
  • dog access
  • cat health
  • cat food
  • cat hygiene
  • cat access
  • rodent health
  • rodent food
  • rodent hygiene
  • rodent access
  • bird health
  • bird food
  • bird hygiene
  • bird access


Zoo Centrum
ul. Szmaragdowa 24 lok. 6
20-570 Lublin

Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10:30 - 17:30
Sobota: 10:00 - 14:00

Tel.: 533 [zasłonięte] 396
Tel.: 604 [zasłonięte] 853
E-mail: [zasłonięte]@zoocentrum.sklep.pl




mBank
numer konta bankowego:
98 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 750268

Bank PKO S.A.
numer konta bankowego:
40 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4541110 [zasłonięte] 212031

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny lub, na życzenie klienta, fakturę VAT (prosimy wówczas o podanie numeru NIP). Prosimy zachować dowód zakupu, gdyż jest on podstawą ewentualnych reklamacji




Przy odbiorze paczki przez kuriera KONIECZNIE prosimy o rozpakowanie
i sprawdzenie stanu towaru przy kurierze.

W przypadku uszkodzeń, należy poprosić kuriera o spisanie protokółu szkody. Tylko
w ten sposób będą uwzględniane reklamacje wynikłe z uszkodzeń w transporcie.

Towar uszkodzony przez firmę kurierską
w transporcie i nie sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera nie będzie wymieniany. Tylko protokół szkody daje możliwość reklamacji z tego tytułu!