Drugi longplay w dorobku Joni Mitchell. W 1970 roku krążek zdobył nagrodę Grammy za najlepszy album folkowy. Materiał powstawał na początku 1969 roku w Hollywood. Artystka sama postanowiła zająć się jej produkcją (jedynym wyjątkiem jest utwór "Tin Angel", za który odpowiadał znany ze współpracy z zespołem The Doors, Paul Rothchild,).
- Próbowałam pracować z realizatorem, ale oboje ciągnęliśmy w przeciwnym kierunku - opowiadała Joni dziennikarzowi "Toronto Globe". - Teraz nie brzmi to może perfekcyjnie, ale jest przynajmniej dokładnie takie, jak ja tego chcę. Na okładce albumu znalazł się autoportret artystki, ukazujący ją na tle kanadyjskiej rzeki Saskatchewan Południowy.
- Wspaniały drugi album najlepszej kanadyjskiej piosenkarki/kompozytorki - recenzował longplay dziennikarz magazynu "Melody Maker". - Sposób, w jaki Joni śpiewa jest przepiękny, czuć że wkłada w to wiele uczucia, a piękno jej piosenek idealnie podkreśla ich prostota i przejrzystość. W Stanach Zjednoczonych album osiągnął złoty status.
1. "Tin Angel" 4:09
2. "Chelsea Morning" 2:35
3. "I Don't Know Where I Stand" 3:13
4. "That Song About the Midway" 4:38
5. "Roses Blue" 3:52
1. "The Gallery" 4:12
2. "I Think I Understand" 4:28
3. "Songs to Aging Children Come" 3:10
4. "The Fiddle and the Drum" 2:50
5. "Both Sides, Now" 4:32
Henry Lewy – engineerJoni Mitchell – composer, cover art, guitar, keyboards, producer, vocalsPaul A. Rothchild – producerStephen Stills – bass, guitarEd Thrasher – art direction
Warner