Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Joel Sternfeld: First Pictures

04-03-2012, 1:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 219 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2098934472
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 04-03-2012 18:49:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Joel Sternfeld: First Pictures


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]93030
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 326
Wydawnictwo Steidl
Język Angielski

Cena: 219.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

This is the first book of Sternfelds largely unseen early colour photographs. In 1969 Sternfeld began working with a 35 mm camera and Kodachrome film, and First Pictures contains works from this time until 1980. Here Sternfeld develops traits that appear in his mature work: irony, a politicised view of America, concern for the social condition. But there are also pictures that bear little relation to his later work: colour arrangements that parallel those of Eggleston, as well as street photography which Sternfeld ceased making in 1976. The photographs in First Pictures were made at a time when colour photography was struggling to assert itself against the authoritative black and white tradition, making this book a revelation both in Sternfelds oeuvre and in the history of contemporary photography.