Dane do przelewu:
nr konta: 41 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9120002 [zasłonięte] 007244
MAR MOT MOTOCYKLE MARIUSZ ZDUNEK
ul. Unruga 111
81-153 Gdynia
Kontakt:
tel. 609 [zasłonięte] 587
ul. Unruga 111
81-153 Gdynia
Po zakupie przedmiotu prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o formie płatności oraz rodzaju przesyłki.
Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Podstawą reklamacji części elektrycznych i elektronicznych jest przedstawienie dowodu montażu w punktach usługowych posiadających odpowiednie do tego celu wyposażenie oraz wiedzę.
Klikając opcje Kup Teraz, dokonana została umowa kupna-sprzedaży, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.
JMT AKUMULATOR B49-6 6V 8Ah[zasłonięte]11000
Produkcji JMT
OSIEM ZASAD PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. Kontroluj poziom elektrolitu
5. Uzupełniaj ewentualne niedobory wodą destylowaną
6. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
7. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
8. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
UWAGA!
Średnio, co drugi akumulator, który po okresie zimowym nie nadaje się do dalszej eksploatacji jest uszkodzony z powodu niewłaściwego przechowywania. Użyj aerometru celem sprawdzenia gęstości elektrolitu w akumulatorze. Gdy gęstość wynosi 1,20 kg/l lub mniej - akumulator wymaga ładowania. Stopień naładowania można sprawdzić alternatywnie miernikiem napięcia. Jeżeli wynosi ono 6,1V (bateria 6V) lub 12,2V (bateria 12V) należy akumulator doładować prądem równym lub mniejszym niż 1/10 pojemności akumulatora. Przykład: baterię 8Ah należy ładować prądem o wartości 0,8 A.
Prosimy o porównanie wymiarów starego akumulatora z wymiarami nowego by zminimalizować możliwość pomyłki!
Pasuje do np:
BMW R 25/2/3
BMW R 51/R51-2-3
BMW R 69-S
MOTO GUZZI 175 CCM LODOLA
PIAGIO 150 CCM VESPA GS
PIAGIO 150 CCM VESPA SPRINT
PIAGIO 180 CCM VESPA SS