Witam!
Przedmiotem aukcji jest gra edukacyjna zręcznościowa
Jishaku
Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi.
Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę.
Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!
Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra,
w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt.
Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!
Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów.
Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały.
Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać,
a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty!
W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła.
Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan
z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście.
Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu,
ciała i ducha.
W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.
Wygodne pudełko - plansza!
Warianty rozgrywki:
1. "Pierwszy" - układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
2. "Eliminacja" - w tej rozgrywce liczą się punkty - wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
3. "Porywacz" - Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane - zdobądź ich najwięcej!
4. „Samotnik” -wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła.
Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie.
Zawartość pudełka:
-18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku
-pole gry Instrukcja
stan - nowa
oryginalnie zapakowana