Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jezus i jego uczniowie. Model chrześcijańskiej...

28-02-2012, 14:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2029466990
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:34:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Jezus i jego uczniowie. Model chrześcijańskiej formacji w Ewangelii według św. Marka
ks. Stanisław Haręzga

Jezus i jego uczniowie. Model chrześcijańskiej formacji w Ewangelii według św. Marka
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-620-0
  • liczba stron: 462
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Spis treści:
    WYKAZ SKRÓTÓW
    WPROWADZENIE
    ROZDZIAŁ I
    Propozycja formacyjnej drogi z Jezusem (Mk 1,1-15)
    1. Droga z Jezusem jako Ewangelia Boga (1,1-13)
    1.1. Prezentacja Jezusa
    1.2. Propozycja drogi z Jezusem
    2. Ewangeliczne orędzie Jezusa (1,14-15)
    2.1. Proklamacja królestwa Bożego
    2.2. Programowy apel Jezusa
    ROZDZIAŁ II
    Od powołania do wspólnoty życia z Jezusem (Mk 1,16-3,6)
    1. Powołanie pierwszych uczniów (1,16-20)
    1.1. Inicjatywa Jezusa
    1.2. Odpowiedź powołanych
    2. Wobec mocy Jezusowego słowa (1,21-45)
    2.1. Nowa nauka z moce
    2.2. Zachowanie uczniów
    2.3. Przykład trędowatego
    3. Jezusowy dar nowego życia (2,1-3,6)
    3.1. Dawca nowego życia
    3.2. Nowe życie znakiem uczniów Jezusa
    ROZDZIAŁ III
    W nowej rodzinie Jezusa (Mk 3,7-6,6a)
    1. Ustanowienie Dwunastu (3,7-19)
    1.1. Nowa inicjatywa Jezusa
    1.2. Odpowiedź Dwunastu
    2. Nowa rodzina Jezusa (3,20-35)
    2.1. Proeklezjalna działalność Jezusa
    2.2. Kryterium pokrewieństwa
    3. Wobec tajemnicy królestwa Bożego (4,1-34)
    3.1. Nauczanie Jezusa w przypowieściach
    3.2. Wymagania królestwa Bożego
    4. W kręgu zbawczej obecności Jezusa (4,35-6,6a)
    4.1. Czyny Jezusowej mocy
    4.2. Potrzeba wiary
    ROZDZIAŁ IV
    Poznawanie mesjańskiej misji Jezusa (Mk 6,6b-8,26)
    1. Misja Dwunastu (6,6b-30)
    1.1. Jezus inicjatorem misji
    1.2. Misja i powrót Apostołów
    2. Uczestnictwo w mesjańskiej misji Jezusa (6,31-56)
    2.1. Jezus jako objawiciel swej misji
    2.2. Rola uczniów w misji Jezusa
    3. Zrozumienie istoty misji Jezusa (7,1-37)
    3.1. Jezus nauczycielem prawdziwej religijności
    3.2. Troska uczniów o czystość serca
    3.3. Symboliczne uzdrowienie głuchoniemego
    4. Doświadczenie uniwersalnego charakteru misji Jezusa (8,1-26)
    4.1. Jezus chlebem dla wszystkich
    4.2. Brak zrozumienia ze strony uczniów
    4.3. Niewidomy z Betsaidy jako wzór dla uczniów
    ROZDZIAŁ V
    Droga Jezusa - Syna Człowieczego i naśladowanie Go przez uczniów (Mk 8,27-10,52)
    1. Wyznanie wiary w Jezusa Chrystusa (8,27-30)
    1.1. Pytanie Jezusa o Jego miejsce w życiu uczniów
    1.2. Odpowiedź Piotra
    2. Naśladowanie Jezusa na drodze krzyża (8,31-9,29)
    2.1. Jezusowe wezwanie do dzielenia z Nim cierpienia i chwały
    2.2. Brak zrozumienia i wiary uczniów
    3. Społeczny wymiar naśladowania Jezusa (9,30-10,31)
    3.1. Instrukcje i przykład Jezusa podstawę postępowania uczniów
    3.2. Uczestnictwo uczniów w Jezusowym stylu życia
    4. Droga służby na wzór Jezusa - Syna Człowieczego (10,32-52)
    4.1. Służba celem życia i misji Syna Człowieczego oraz Jego uczniów
    4.2. Trudności uczniów w przyjęciu Jezusowego wzoru życia
    4.3. Bartymeusz wzorem ucznia Jezusa
    ROZDZIAŁ VI
    Jezus Chrystus żywą świątynią spotkania uczniów z Bogiem (Mk 11,1-13,37)
    1. Zrozumienie istoty prawdziwego kultu Bożego (11,1-25)
    1.1. Profetyczna działalność Jezusa w świątyni jerozolimskiej
    1.2. Wspólnota uczniów miejscem kultu Bożego
    2. Trwanie we właściwej relacji z Bogiem (11,27-12,44)
    2.1. Jezus, jako Syn Boży, objawia misterium Boga Ojca
    2.2. Relacja uczniów do Boga w świetle nauki Mistrza
    3. W oczekiwaniu na powtórne przyjście Jezusa Chrystusa (13,1-37)
    3.1. Zapowiedź chwalebnego przyjścia Syna Człowieczego
    3.2. Misja uczniów w perspektywie przyszłej chwały
    ROZDZIAŁ VII
    Pascha Jezusa źródłem odnowionej wspólnoty uczniów (Mk 14,1-16,8)
    1. Męka i śmierć Jezusa jako wydarzenie formacyjne (14,1-15,47)
    1.1. Wprowadzenie uczniów w misterium krzyża
    1.2. Kryzys powołaniowy uczniów
    1.3. Eklezjotwórcza moc Jezusowej śmierci
    2. Zmartwychwstanie Jezusa a popaschalna wspólnota uczniów (16,1-8)
    2.1. Paschalne orędzie o zmartwychwstaniu Jezusa
    2.2. Propozycja nowego początku dla uczniów
    2.3. Postawa niewiast wobec paschalnej nowości
    ROZDZIAŁ VIII
    Markowy model chrześcijańskiej formacji
    1. Jezus jako jedyny formator uczniów
    1.1. Absolutne pierwszeństwo Boga w formacji
    1.2. Osobowy i bezpośredni stosunek do uczniów
    1.3. Formacyjny charakter nauczania i cudów
    1.4. Wychowanie do ewangelicznego radykalizmu
    2. Uczniowie w Jezusowej szkole formacji
    2.1. Osobowa i bliska więź z Jezusem formatorem
    2.2. Zrozumienie tajemnicy osoby i misji Jezusa
    2.3. Naśladowanie Mistrza na drodze krzyża
    2.4. Najważniejsze cechy duchowości uczniów
    3. Wspólnota Kościoła środowiskiem formacji
    3.1. Eklezjalny kierunek formacji uczniów
    3.2. Pierwszeństwo miłości jako służby bliźniemu
    3.3. Istotne przejawy nowości życia kościelnego
    4. Relacja uczniów ze światem
    4.1. Misyjny charakter bycia uczniem Jezusa
    4.2. Postawa wobec Żydów i judaizmu
    4.3. Chrześcijańskie świadectwo wobec przeciwności i prześladowań
    ZAKOŃCZENIE
    BIBLIOGRAFIA
    SUMMARY
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa