Witam,
Z przyczyn osobistych do sprzedania mój projekt, któremu poświęciłem 2,5 roku ciężkiej pracy oraz niemało pieniędzy.
Samochód przeszedł kapitalny remont i wymaga jedynie dopieszczenia.
BLACHARKA I LAKIER
- wstawione wszelkie możliwe reperaturki lub łatki
- podłoga, komora silnika i nadwozie (do połowy wysokości) zostało wyczyszczone do gołej blachy
- kompletna konserwacja spodu, wnęk i profili
- nowy lakier na całym nadwoziu
SILNIK I ELEKTRYKA
- nowe uszczelnienia
- nowe pierścienie
- nowe panewki
- dotarte gniazda zaworów
- zrównoważone tłoki/korbowody
- cały silnik rozebrany, wyczyszczony, pomalowany, trochę chromu
- wymienione lub naprawione słabe kable, wszystkie połączenia zabezpieczone koszulkami termokurczliwymi
- wiele nowych konektorków i oprawek
- kable pod deską w szmacianym oplocie
WNĘTRZE
- całe zielone, oryginał VW , prawdziwy biały kruk zarówno w Polsce jak i Europie
Do kompletu dodaję dwie kompletne tapicerki na fotele – rozprute, wyprane, posegregowane elementy na lepsze i gorsze. Dodatkowo jest zregenerowanych kilka pikowań na wzór oryginału. Przeciętny tapicer pozszywa to bez problemu, i wnętrze będzie w prawie idealnym oryginałem.
ZAWIESZENIE I KOŁA
- gwint MTS Technik
- felgi CENTRA 15x7 cali, opony 195/50 (dwie w miarę, dwie do wymiany)
- rozpórka „samoróbka” bardzo solidna
DETALE I TUNING
- delikatny clean look komory
- wiele nowych śrubek z nierdzewki
- chromowane zamki, wyczyszczone i nasmarowane
AUDIO
- radio z MP3 dopasowane do wyglądu deski rozdzielczej (choć technicznie bez rewelacji)
Cała historia tego samochodu www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=112&t=28898
Samochód określam na gotowy w 90%, pozostało dopieścić jeszcze kilka detali.
Ważny przegląd i OC. Przebieg po remoncie ok 2000km
Samochód na 100% bezwypadkowy i nie "szczepiony".
Możliwa opcja przyjęcia w rozliczeniu Golfa lll , polo 6n lub lupo/arosa w cenie max 5 tys. Warunek- benzyna + LPG lub zwykły diesel (nie TDI).
Jeśli cena nie osiągnie minimum rozważę najwyższą ofertę.
UWAGA. Nie sprzedaję bez kół czy na seryjnym zawieszeniu, bo po prostu nie mam nic na wymianę.
Kontakt
tel. 504 [zasłonięte] 720 , e-mail: [zasłonięte]@o2.pl
nie odpisuję na sms-y