Jak zostać dyrektorem generalnym własnej kariery?
Współczesny rynek pracy to prawdziwa rzeź niewiniątek. Coraz trudniej wyróżnić się w tłumie i przekonać potencjalnych pracodawców, że jesteś kandydatem doskonałym. Jakim cudem w tak nieprzyjaznym środowisku można zwiększyć tempo rozwoju kariery zawodowej? To proste - wykaż się przedsiębiorczością i zarządzaj swoją karierą tak, jak zarządza się startupem, a wkrótce staniesz się najatrakcyjniejszym kąskiem na rynku.
Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego. Nauczysz się też pozyskiwać dane i informacje, dzięki którym podejmiesz najlepsze decyzje zawodowe, a przede wszystkim przetrwasz, rozkwitniesz i zrealizujesz najśmielsze plany zawodowe. Gotowy na przejęcie kontroli nad przyszłością?
Reid Hoffman - to znany na całym świecie przedsiębiorca i inwestor. Jest współzałożycielem i prezesem LinkedIn, największej sieci kontaktów zawodowych, obejmującej ponad 100 milionów użytkowników. Wcześniej piastował stanowisko wiceprezesa i znajdował się w gronie współzałożycieli firmy PayPal. Jest też partnerem w firmie Greylock, jednej z najważniejszych firm inwestycyjnych w Dolinie Krzemowej.
Ben Casnocha - to wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca i dziennikarz. Pisze dla "Newsweeka", pojawia się na antenie CNN, występuje w "Early Show" oraz na antenie CNBC. "BusinessWeek" zaliczył go do grona najlepszych młodych przedsiębiorców Ameryki.