Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jeep ZJ 5.2 lift 4,5'' 32'' MT

20-01-2014, 19:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 000 zł     
Użytkownik mysh_1989
numer aukcji: 3854810364
Miejscowość Szamotuły
Wyświetleń: 840   
Koniec: 18-01-2014 03:17:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 201000
Pojemność silnika (cm3): 5200
Moc silnika (KM): 220
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JEEP ZJ 5.2 LIMITED

rok produkcji 1997, pierwsza rejestracja 1998

Przebieg 201 000, jestem drugim właścicielem, pierwszym w kraju.

Jeep został wyprodukowany w Europie, nie jest ściągnięty ze Stanów.

OC opłacone do września 2014, przegląd aktualny

Jeepa sprowadziłem od pierwszego właściciela w 2011 roku z Niemiec. Tam jeep miał książkę serwisową prowadzoną do końca. Przebieg jest autentyczny. Zrobiłem jeepem przez ten czas w Polsce 25 tys. Użytkowany jako 3 auto w domu. Niestety zachorowałem i auto od ostatniego roku robi symboliczne przebiegi

Serwisowany pedantycznie i na bieżąco, nigdy nie żałowałem pieniążków. Samochód nigdy nie był topiony, nigdy nie miał wody w środku, a wnętrze jest nie zniszczone. Samochód jest bezwypadkowy! Progi nie są pognite, wszystko jest w 100 % sprawne.

Mosty nie wyją, nie buczą, zalane świeżutkim olejem kupionym w serwisie chryslera/jeepa.

Tylny most Dana44, jak nowy, w listopadzie miał pełen serwis, brak oznak zużycia, idealne tarczki blokady, blokada spina i trzyma wzorowo.

Przedni most Dana35 autorstwa mojego kolegi – blokada olejowa Vari lock z Granda WJ

Reduktor 242 – możliwość jazdy na samym tyle

Pancerny wał do przedniego mostu zrobiony na zamówienie

Lift 4,5'' regulowane wahacze dolne i górne, regulowane panhardy

Ledowe lampy robocze boczne i tylne, oraz 4 przednie lampy dalekosiężne hella FF75

Samochód jeździ niesamowicie dobrze w terenie, zakopać go to istna sztuka.

Magia tego pojazdu to blokady przedniego i tylnego mostu, oraz reduktor 242 który na stałe spina obie osie. Można też zapiąć sam tył na trasę. Napęd jest na 4 koła, dzięki reduktorowi i blokadom. Karoseria nie jest pognita, nie była naprawiana, malowana, szpachlowana.

Za sprawą zmodyfikowanego napędu, wałów, rozpinanych łączników, reduktora 242 samochód świetnie radzi sobie w terenie.

Założony jest tłumik końcowy Flowmaster 50 SUV – tak aby na zewnątrz było słychać bulgot amerykańskiego V8, w środku jest cisza

Opiszę w skrócie moją historię co było w samochodzie wymieniane, dokładane i podam w nawiasie ceny, aby oglądający aukcje mieli świadomość dlaczego samochód ma taką cenę.

Styczeń 2011

Pierwszy serwis po kupnie. Wymiana oleju w silniku, wspomagania, mostach, reduktorze, nowe świece, kopułka, kable zapłonowe, filtr powietrza, oleju i masa pierdołek. Nowy olej w skrzyni Cena serwisu 4000zł

Luty 2011

Montarz LPG BRC P&P, z najwydajniejszym reduktorem BRC, wydajnymi wtryskami i butlą w bagażniku w która wchodzi 73 litry gazu. Działa na gazie identycznie jak na benzynie, ta sama moc itd, brak jakichkolwiek problemów. Instalacja serwisowana co 8 tys km/rok. Wlew – pod klapką wlewu benzyny

Cena 5000 pln

Wrzesień 2011

Nowe tarcze, klocki, nowa chłodnica, półoś, wszystkie gmy w zawieszeniu i znowu górka dupereli.

Cena serwisu 5000pln

Grudzień 2011

Zakup wyciągarki i akumulatora (2000pln) – wyciągarka w 100% sprawna. Pilot bezprzewodowy + pilot przewodowy. Gdniazdko do wpięcia pilota przewodowego na podszybiu. Przekaźniki od windy bezpiecznie pochowane pod maską, a nie nad windą.

Metalowy zderzak przedni produkcji T&S (2400pln)

Reduktor 242! (1000pln)

Blokada w moście przednim – remont kompletny mostu przedniego, blokada od WJ (5900pln)

Luty 2012

Oleje i filtry 400zł

Marzec 2012

Amortyzatory i sprężyny do liftu 4,5'' Rubicon Express (3200pln)

Wąs i amor skrętu (650zł)

Wahacze regulowane dolne i górne, regulowane panhardy dolne i górne , masa dupereli do liftu

(3500pln)

Opony i felgi (3700pln)

Koszt robocizny w złożeniu liftu do kupy: (2000pln)

Kwiecień 2012

Snorkel (400zł)

Sierpień 2012

Zderzak tylny 2000zł

Wrzesień 2012

Nowa półoś przedniego mostu, dodatkowy wentylator elektryczny chłodnicy, przeguby, serwis i masa pierdołęk. 4500Pln

Grudzień 2012

Oryginalne piasty przednie z serwisu Jeepa i nowe klocki hamulcowe – 1600zł

Styczeń 2013

Rozpinane Łączniki stabilizatora przód i tył 380zł

Ledowe halogeny robocze oświetlające boki i tył samochodu 500zł

Kwiecień 2013

Nowy wał do przedniego mostu na dwuch krzyżakach, zrobiony na zamówienie 1500zł

Maj 2013

Regeneracja zacisków hamulcowych z przodu, nowe Visco 900zł

Listopad 2013

Nowe Oleje w tylnym moście, nowe łączniki stabilizatora z tyłu

Radio na CD z MP3, + głośniki Hertz + wzmacniacz

Mam również oryginalną kratkę do bagażnika, która oddziela bagażnik od tylnej kanapy

Samochód jest przygotowany do jazdy w terenie, wszystko sprawne w 100%. Po zakupie nie trzeba nic z samochodem robić, zmieniać oleju, hamulców, bawić się z mostami, pakietami startowymi itd. Mosty chodzą jak nowe więc tam też nie ma problemów. Większość tańszych zabawek będzie już niestety sporo podjechana, a zrobienie 2 mostów to 10 tys zł. Zawieszenie, hamulce, silnik, skrzynia również w stanie idealnym.

W zeszłym tygodniu sprawdzone zostało całe zawieszenie na stacji kontroli pojazdów - brak jakichkolwiek luzów lub zużytych elementów wymagających wymiany

Wszystkie wahacze, panhardy, łączniki stabilizatorów są regulowane. Aby zmienić wysokość samochodu wystarczy zmienić sprężyny - można wrócić do seryjnej wysokości, można zrobić 7'' potwora bez konieczności modyfikacji samochodu!

Zdaję sobie sprawę, że cena w porównaniu do innych ZJ jest wygórowana, ale zdaję sobie też sprawę w jakim stanie jest ten samochód oraz ile pracy i pieniędzy kosztowało jego zbudowanie.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kontakt: tel 666 [zasłonięte] 800

Mail: mysh_[zasłonięte]@o2.pl