JEEP ZJ 5.2 LIMITED
rok produkcji 1997, pierwsza rejestracja 1998
Przebieg 201 000, jestem drugim właścicielem, pierwszym w kraju.
Jeep został wyprodukowany w Europie, nie jest ściągnięty ze Stanów.
OC opłacone do września 2014, przegląd aktualny
Jeepa sprowadziłem od pierwszego właściciela w 2011 roku z Niemiec. Tam jeep miał książkę serwisową prowadzoną do końca. Przebieg jest autentyczny. Zrobiłem jeepem przez ten czas w Polsce 25 tys. Użytkowany jako 3 auto w domu. Niestety zachorowałem i auto od ostatniego roku robi symboliczne przebiegi
Serwisowany pedantycznie i na bieżąco, nigdy nie żałowałem pieniążków. Samochód nigdy nie był topiony, nigdy nie miał wody w środku, a wnętrze jest nie zniszczone. Samochód jest bezwypadkowy! Progi nie są pognite, wszystko jest w 100 % sprawne.
Mosty nie wyją, nie buczą, zalane świeżutkim olejem kupionym w serwisie chryslera/jeepa.
Tylny most Dana44, jak nowy, w listopadzie miał pełen serwis, brak oznak zużycia, idealne tarczki blokady, blokada spina i trzyma wzorowo.
Przedni most Dana35 autorstwa mojego kolegi – blokada olejowa Vari lock z Granda WJ
Reduktor 242 – możliwość jazdy na samym tyle
Pancerny wał do przedniego mostu zrobiony na zamówienie
Lift 4,5'' regulowane wahacze dolne i górne, regulowane panhardy
Ledowe lampy robocze boczne i tylne, oraz 4 przednie lampy dalekosiężne hella FF75
Samochód jeździ niesamowicie dobrze w terenie, zakopać go to istna sztuka.
Magia tego pojazdu to blokady przedniego i tylnego mostu, oraz reduktor 242 który na stałe spina obie osie. Można też zapiąć sam tył na trasę. Napęd jest na 4 koła, dzięki reduktorowi i blokadom. Karoseria nie jest pognita, nie była naprawiana, malowana, szpachlowana.
Za sprawą zmodyfikowanego napędu, wałów, rozpinanych łączników, reduktora 242 samochód świetnie radzi sobie w terenie.
Założony jest tłumik końcowy Flowmaster 50 SUV – tak aby na zewnątrz było słychać bulgot amerykańskiego V8, w środku jest cisza
Opiszę w skrócie moją historię co było w samochodzie wymieniane, dokładane i podam w nawiasie ceny, aby oglądający aukcje mieli świadomość dlaczego samochód ma taką cenę.
Styczeń 2011
Pierwszy serwis po kupnie. Wymiana oleju w silniku, wspomagania, mostach, reduktorze, nowe świece, kopułka, kable zapłonowe, filtr powietrza, oleju i masa pierdołek. Nowy olej w skrzyni Cena serwisu 4000zł
Luty 2011
Montarz LPG BRC P&P, z najwydajniejszym reduktorem BRC, wydajnymi wtryskami i butlą w bagażniku w która wchodzi 73 litry gazu. Działa na gazie identycznie jak na benzynie, ta sama moc itd, brak jakichkolwiek problemów. Instalacja serwisowana co 8 tys km/rok. Wlew – pod klapką wlewu benzyny
Cena 5000 pln
Wrzesień 2011
Nowe tarcze, klocki, nowa chłodnica, półoś, wszystkie gmy w zawieszeniu i znowu górka dupereli.
Cena serwisu 5000pln
Grudzień 2011
Zakup wyciągarki i akumulatora (2000pln) – wyciągarka w 100% sprawna. Pilot bezprzewodowy + pilot przewodowy. Gdniazdko do wpięcia pilota przewodowego na podszybiu. Przekaźniki od windy bezpiecznie pochowane pod maską, a nie nad windą.
Metalowy zderzak przedni produkcji T&S (2400pln)
Reduktor 242! (1000pln)
Blokada w moście przednim – remont kompletny mostu przedniego, blokada od WJ (5900pln)
Luty 2012
Oleje i filtry 400zł
Marzec 2012
Amortyzatory i sprężyny do liftu 4,5'' Rubicon Express (3200pln)
Wąs i amor skrętu (650zł)
Wahacze regulowane dolne i górne, regulowane panhardy dolne i górne , masa dupereli do liftu
(3500pln)
Opony i felgi (3700pln)
Koszt robocizny w złożeniu liftu do kupy: (2000pln)
Kwiecień 2012
Snorkel (400zł)
Sierpień 2012
Zderzak tylny 2000zł
Wrzesień 2012
Nowa półoś przedniego mostu, dodatkowy wentylator elektryczny chłodnicy, przeguby, serwis i masa pierdołęk. 4500Pln
Grudzień 2012
Oryginalne piasty przednie z serwisu Jeepa i nowe klocki hamulcowe – 1600zł
Styczeń 2013
Rozpinane Łączniki stabilizatora przód i tył 380zł
Ledowe halogeny robocze oświetlające boki i tył samochodu 500zł
Kwiecień 2013
Nowy wał do przedniego mostu na dwuch krzyżakach, zrobiony na zamówienie 1500zł
Maj 2013
Regeneracja zacisków hamulcowych z przodu, nowe Visco 900zł
Listopad 2013
Nowe Oleje w tylnym moście, nowe łączniki stabilizatora z tyłu
Radio na CD z MP3, + głośniki Hertz + wzmacniacz
Mam również oryginalną kratkę do bagażnika, która oddziela bagażnik od tylnej kanapy
Samochód jest przygotowany do jazdy w terenie, wszystko sprawne w 100%. Po zakupie nie trzeba nic z samochodem robić, zmieniać oleju, hamulców, bawić się z mostami, pakietami startowymi itd. Mosty chodzą jak nowe więc tam też nie ma problemów. Większość tańszych zabawek będzie już niestety sporo podjechana, a zrobienie 2 mostów to 10 tys zł. Zawieszenie, hamulce, silnik, skrzynia również w stanie idealnym.
W zeszłym tygodniu sprawdzone zostało całe zawieszenie na stacji kontroli pojazdów - brak jakichkolwiek luzów lub zużytych elementów wymagających wymiany
Wszystkie wahacze, panhardy, łączniki stabilizatorów są regulowane. Aby zmienić wysokość samochodu wystarczy zmienić sprężyny - można wrócić do seryjnej wysokości, można zrobić 7'' potwora bez konieczności modyfikacji samochodu!
Zdaję sobie sprawę, że cena w porównaniu do innych ZJ jest wygórowana, ale zdaję sobie też sprawę w jakim stanie jest ten samochód oraz ile pracy i pieniędzy kosztowało jego zbudowanie.
Kontakt: tel 666 [zasłonięte] 800
Mail: mysh_[zasłonięte]@o2.pl