Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jeep ZG '96 V8 5,2+LPG os prywatna/możliwa zamiana

16-07-2012, 6:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 750 zł     
Użytkownik tchorazy
numer aukcji: 2452222411
Miejscowość Barcice
Wyświetleń: 1079   
Koniec: 11-07-2012 23:04:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie i zapraszam do poświęcenia kilku minut w celu zapoznania się z opisem pojazdu. 


Przedmiotem aukcji jest granatowy Jeep Grand Cherokee Limited ZG - wersja europejska w najbogatszej seryjnej wersji wyposażenia.

Nie jestem handlażem, sprzedaję swój własny samochód więc w ogłoszeniu skupiam się na konkretnych informacjach bez bajerów typu: "igła, salonowy, bez wkładu finansowego, kupiony od starczego pana, jeżdżony w weekendy, itp.." Nie mam nic do ukrycia, tablice odsłonięte do sprawdzenia.

Samochód trafił do Polski w 2007 roku z Włoch, w 2009 roku została założona w nim sekwencyjna instalacja wtrysku gazu w fazie lotnej na komponentach: STAG300/KME RED/TOMASETTO-dokumentacja.

 

Silnik to wolnossące V8 5,2 ccm 215KM

reduktor NP/NV 249J Quadra Trac (stały napęd obu osi)

mosty: przód DANA30, tył DANA35 LSD

 

Pozostałą część opisu podzielę na to co zostało zrobione oraz na to co trzeba zrobić.

 

ZROBIONE (początek 2012 przy przebiegu 218000 km):

 

- nowe tarcze i klocki przód

- nowe łączniki stabilizatora przedniego

- nowe szczęki hamulca ręcznego, konserwacja, regulacja (klocki i tarcze są OK)-Jeep ma tarczobębny na tylnej osi

- nowe siłowniki klapy bagażnika

- założyłem ramkę do radia 1DIN oraz oryginalne przejściówki na ISO złączki

- nowy filtr powietrza

- naprawione i wzmocnione siedzenie kierowcy, elektryka działa

- założyłem używaną ale oryginalną roletę bagażnika (brakowało w chwili zakupu)

- nowe uszczelnienie prawej tylnej półosi - wyszło przy okazji ręcznego (części Crown'a)

- wymieniony olej w tylnym moście + dodatek do LSD (most DANA 35)

- wymieniłem zepsuty sterownik IR centralnego zamka na radiowy z kodem zmiennokroczącym

- założyłem hak (wbity w dowód)

- instalacja gazowa po przeglądzie i wymianie filtrów (2 fazy lotnej i 1 fazy ciekłej)

- przegląd ważny do końca marca 2013 roku

- ubezpieczenie OC ważne do kwietnia 2013 roku (II rata płatna w sierpniu 2012)

DO ZROBIENIA:

 

- uszczelnienie wału napędowego i łożyska w przednim moście (most DANA 30)

- wymiana uszczelniaczy skrzyni rozdzielczej na wałach napędowych

- oczywiście przy okazji oleje (bo trzeba będzie je wylać z rozbieranych elementów)

- kosmetyka karoserii - drobne zaprawki, pastowanie, polerowanie - wg uznania

 

Widoczne na zdjęciu reflektory są dostosowane do ruchu prawostronnego, piszę o tym ponieważ na aukcjach internetowych można znaleźć podobne produkty pochodzące z Anglii, Azji lub USA świecące w drugą stronę.

Tapicerka w samochodzie została zakonserwowana środkiem z woskiem zapobiegającym pękaniu i wysychaniu skóry.

 

Ogólny stan samochodu oceniam na 4+, sporo zostało już w nim zrobione ale do ideału jeszcze barkuje. Napewno nowy nabyca będzie miał bliżej niż dalej. Nadwozie jak i podwozie są całokowicie wolne od rdzy a rama i podwozie są zakonserwowane. To już niestety nie moja zasługa, kupiłem go w takim stanie i właśnie to przesądziło o jego wyborze. Mechanikę można naprawić wymieniając potrzebne części natomiast rdzy nigdy się do końca nie wyleczy.

Dodatkowo,  dla poważnie zainteresowanych do samochodu mogę dodać zdecydowaną większość części potrzebnych do naprawy wymienionych w opisie niedomagań (części nowe "crown" oraz "precision", które zostały zakupione jeszcze za dobrych czasów i czekają na zamontowanie). Na życzenie podam kody katalogowe produktów. 

Mam do niego również bardzo obszerną dokumentację tzw. serwisówki w formacie ".pdf" kilkadziesiąt plików, gdzie opisane są najdrobniejsze szczegóły konstrukcyjne auta. Serwisówki są w języku angielskim wzbogacone szczegółowymi rysunkami. Dokładam je do samochodu gratis.

 

Silnik zalany jest olejem Mobil 1 10W/40 zgodnym z specyfikację producenta.

 

Dlaczego sprzedaję? ...  Jeepa kupiłem jako samochód rekreacyjny, na codzień używałem służbowego, życie nieco sie skomplikowało i przez kilka miesięcy byłem bez pracy. Od niedawna znowu pracuję i jestem naprawdę szczęśliwy z tego powodu, natomiast nowe zajęcie wymaga poruszania się własnym samochodem i w tym miejscu chyba wszystko się wyjasnia ... $$ ... Tragedii nie ma ale mozna nieco taniej :))

 

Niestety serce musi ustąpić miejsca rozumowi.

 

Cena jest skalkulowana na rozsądnym poziomie, oczywiście podlega negocjacji. Możliwość zamiany na samochód osobowy najchętniej w nadwoziu kombi, paliwo dowolne ale pojemność w granicach zdrowego rozsądku. Potrzebuję w miarę ekonomicznego środka transportu, którym przewiozę siebie, żone i dwoje dzieci w fotelikach.

 

Samochód został zgłoszony przeze mnie do udziału w programie "Fani 4 kółek" na Dicovery channel, ale niestety nie został wybrany.

 

Opisałem wszystko jak najdokładniej potrafię, zainteresowanym chętnie udzielę więcej informacji telefonicznie lub mailowo.

Wystawiam ten samochód poraz kolejny za niższą kwotę bo naprawdę jestem zdeterminowany.

 

Jeszcze jedno: świadmość, że można przejechać prawie po  wszystkim i przez wszystko ... bezcenna!!! Tego trzeba doświadczyć osobiście. 

 

KONTAKT do mnie

502 [zasłonięte] 882 - codziennie w rozsądnych godzinach bo mam małe dzieci

mail: [zasłonięte]@tlen.pl

 

Zapraszam do licytacji i pozdrawiam wszystkich odwiedzających moje ogłoszenie.