samochód jest troszke liftowany.
opis poniżej:
W pierwszej kolejności pojazd otrzymał zawieszenie 3″ Dobinson oparte o sprężyny i amortyzatory. Ponadto została obniżona skrzynia redukcyjna oraz przednie i tylne drążki TrackBar dostały nowe mocowania. Kropkę nad „i” postawił amortyzator skrętu SkyJacker.
-3 INCH Dobinson Zawieszenie wraz z korekcją geometrii
-Amortyzator skrętu SkyJacker
-Nowe mocowania drążków, podkładki do opuszczenia skrzyni redukcyjnej, odbijacze.
-16” Felgi Eagle Alloy
– Opony BFG - AT - nowe!!! (zakup w listopadzie) - na zdjęciach MT - ale to nieaktualne
Kolejny etap to opancerzenie przód to klasyczny i prosty zderzak marki Warn z płytą pod wyciągarkę i wyciągarką ComeUP, tył to również produkt wcześniej wspomnianego producenta wraz z zawiesiem na koło zapasowe i nowym mocowaniem rejestracji w kole. Na koniec po bokach zostały zainstalowane progi a raczej osłony progów wykonane z solidnej rury
-Przedni zderzak Warn Rock Crawler
-Tylny zderzak Warn Rock Crawler + Zawiesie koła zapasowego
-Mocowanie rejestracji Rock Hard
-Osłony boczne Rugged Ridge
Na sam koniec dla lepszego efektu wizualnego oraz zakrycia wystających kół poza obrys karoserii przymocowaliśmy szersze 6″ poszerzenia Rugged Ridge, a na dachu wylądowała ramka świetlna z 4 halogenami Hella FF75.
-Poszerzenia 6″ Rugged Ridge
-Halogeny Hella FF75