Auto zbudowane od podstaw na nowych częściach
Rama piaskowana, zabezpieczona farbą okrętową, fluidolem i polakierowana czarnym półmatem.
Zawieszenie - 4 cale Iron-Man, drążki Pan-Hard, amortyzator skrętu Sky-Jacker, nowe wahacze, polibusze i inne.
Mosty budowane od początku – grubsze półosie i krzyżaki – wzmacniane od Rubicona. Skrzynia biegów i reduktor. Wymieniono – łożyska Timken, wszystkie uszczelniacze i uszczelki, synchronizatory, koło pierwszego i drugiego biegu.
- nowa chłodnica wody
- nowe sprzęgło
Hamulce – nowe przewody miedziane, tarcze hamulcowe, bębny, linki, szczęki, klocki, łożyska w piastach, cylinderki, zaciski hamulcowe.
- snorkels SAFARI
- nowe wszystkie 5 opon i felg z odsadzeniem.
Silnik – wymieniono uszczelniacze, kopułkę, palec, świece, główny pasek, pompę wody, rozrusznik, i alternator-po odbudowie.
Orurowanie boczne zamocowane do ramy i pomalowane proszkowo. Odpowietrzenie mostów, zbiornika paliwa, skrzyni biegów i reduktora poprowadzone wysoko, wały napędowe wypiaskowane pomalowane proszkowo i oczywiście wyważone – nowe krzyżaki. Wyciągarka z pilotem bezprzewodowym, hak holowniczy – nowy oryginalny. Z przodu dalekosiężny halogen 20-diodowy i tylny rozpraszający również diodowy.
Osłona zbiornika, podstawa akumulatora, dekle mostów i wiele innych wypiaskowane i pomalowane proszkowo.
Skórzana gałka zmiany biegów i kierownica. Nadwozie wypiaskowane wraz z profilami zamkniętymi i zakonserwowane m.in. farbą okrętową i fluidolem z zachowaniem procesów schnięcia.
- nowy akumulator
- nowe filtry oleje i płyny
- nowa szyba czołowa z filtrem przeciw słonecznym
Rozpocząłem budowę samochodu 10 września 2011 a skończyłem 2 kwietnia 2012. Koszt budowy samochodu przewyższył znacznie cenę podaną w ogłoszeniu.
Kielce tel. 600 [zasłonięte] 410